Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Kisan missaan, mutta kyllä oman auton ajaminen jonossaajon seuraamisen voittaa. :thumbup: Radalle siis.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
Joku maatalon isäntä lie talviaikaan iltapuhdetöinä värkännyt tällaisen linnun kaikenlaisista maatalon piiristä löytyneistä osista.
On viikatteen teriä, auran teriä, harjaterästä yms...

Lintu majailee erään järven pohjoispuolella olevalla levähdysalueella mutta tarkemmin sanottuna MISSÄ?

Ken tietää vastauksen, sen tänne kertokoon.
 

Makkonen

Guest
Onkos tämä joku kouvon kavereista joka yrittää myydä mulle krääsää?

Hyv? yst?v?
Olemme erityisen yst?vyyden kansainv?lisen kaupan yritys. Olemme p??asiassa myyd? s?hk? product.such digitaalikamerat, matkapuhelimet, LCD-TV, Xbox, kannettavat tietokoneet, DV, kuten MP4, Global Positioning System, niin edelleen. kaikki hankkeet ja 12-kuukauden kansainv?linen takuu. Jos haluat ostaa asioita, ota meihin yhteytt? vapaasti, ett? yhti? haluaisi tarjota enemm?n alennuksia ja paras palvelut yritysten yhteisty?t? teid?n kanssanne / yrityksesi. muita huolenaiheita, olet tervetullut visite sivustomme: www.pousea.com. Ole hyv? ja ota yhteytt? meihin:
http://www.pousea.com
E-mail: pousea@pousea.com
MSN: pousea@hotmail.com

Κατεβάστε τη συλλογή Crazy Creatures για το Messenger Κάντε κλικ εδώ!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Onkos tämä joku kouvon kavereista joka yrittää myydä mulle krääsää?
Ei ole tuo. Jokunen aika sitten tuli vanhalta ruotsalaiselta sekopäältä mailia.. Hannes Johansson väitti jottei hänellä ole mitään tekemistä Erik Lundin kanssa. Liekö sitten..samantapaista settiä kuitenkin pukannut.

Nimet nyt eivät välttämättä yksyhteen oikein..
 

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Vanhemman Fiatin (980DT) tunnit. Kannonajos tuli huomattua, että lähestytään 10000h rajaa vauhdilla, tänävuonna rikki raja?

(Kuva otettu tänään 7.6.-09)
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Ihan uteliaisuuttani otin vanhasta Geforce 8800 GTS 640 näytönohjaimestani Sparklen valkoiset tarrat pois päältä ja kuten olettaa sopii, niin näiden alla oli Nvidian referenssimallin tarrat.

Hommahan menee näin, että lähes kaikki samalla mallinimellä tulevat näytönohjaimet valmistetaan samalla tuotantolinjalla ja tuolla tehtaalla noiden päälle vain liimataan vain eri merkkien tarrat.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

En tiedä olisiko alla oleva kuva kuulunut liikenneärsytystojckiin, johon olen laittanut pari parkkikuvaa? Laitoinpa sen tänne, sillä kuvan tilanne ei minua ärsyttänyt, pikemminkin huvitti, mutta ehkä tuon Opelin kuski on ärsyyntynyt tapahtuneesta. Rellun kuski on joutunut poistumaan autostaan apukuskin puolelta. Oletan Rellun on tulleen tilanteeseen Opelin jälkeen? Autot olivat kontaktissa ainakin kauppareissuni ajan, noin puoli tuntia.

Sorry huono kuva, mutta otin sen kävellessäni ja pysähtymättä.

Joku voisi vaikka keksiä selitystä tapahtumalle.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Rupesin nuuhkimaan, että mikä hitto täällä haiskahtaa.. mutta pojathan ne tuolla iskee tarmac-pinnoitetta Hallituskadulle.
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Pitäisi taas lähteä kirjastoa kohti.

Olin muuten viime tiistaista eilisiltaan asti kokonaan vailla nettiä. Elisa oli hukannut jonnekin uuden modeemin joka sen olisi pitänyt lähettää meille toukokuun aikana. Parin tunnin jonottelun ja asiakaspalvelun kuormittamisen jälkeen lopulta selvisi mistä ja milloin voin hakea uuden laitteen. Ja eilisiltana lopultakin yhteys taas aukesi. En tiedä, olisinko kestänyt enää kauaa.
 
Ylös