Unohtu tänne mainita, että toinen koiruus istu eilen maaliläikkään ja nyt sillä on peräpeili kun ois ripulipaskassa! Pitänee maalata koko koira keltaseksi kun ei tuon kans muuten kehtaa lähteä lenkille.
Unohtu tänne mainita, että toinen koiruus istu eilen maaliläikkään ja nyt sillä on peräpeili kun ois ripulipaskassa! Pitänee maalata koko koira keltaseksi kun ei tuon kans muuten kehtaa lähteä lenkille.
No voi raukkaa.Unohtu tänne mainita, että toinen koiruus istu eilen maaliläikkään ja nyt sillä on peräpeili kun ois ripulipaskassa! Pitänee maalata koko koira keltaseksi kun ei tuon kans muuten kehtaa lähteä lenkille.
Ei oo millänsäkään, mutta mua hävettää tommosen sotkuperseen kans kulkea!No voi raukkaa.
Molempia. Eikö sitä voi kammata/harjata, että se kuiva maali 'rapisisi' pois?Ei oo millänsäkään, mutta mua hävettää tommosen sotkuperseen kans kulkea!
...vai tarkotitko raukalla just mua?
Ei sitä niin paljon ole ja eiköhän tuo kulumalla lähde kun sattuu sopivasti olemaan karvanlähtöaika.Molempia. Eikö sitä voi kammata/harjata, että se kuiva maali 'rapisisi' pois?
No niinpä.Ei sitä niin paljon ole ja eiköhän tuo kulumalla lähde kun sattuu sopivasti olemaan karvanlähtöaika.
Enkä usko että Nelly kovasti tykkäisi jos alettaisiin kammalla repimään peräpeilistä karvojansa? *auts* Vois tehdä istumalakon kyseisestä hommasta kyllä.
heitin just pois autoXpressejä vuosilta 95-98.
Väitän että voi helpostikin.Siis ei noin kovaa voi juosta!
Ei muuten mitään, kunhan hymy ei katoa, niinkuin tuossa kuvassa. Ei saa mennä homma liian vakavaksi.Voi olla vanha, mutta tutkiessani mitä uusille Hobitti-elokuville kuuluu totesin, että Taru Sormusten Herrasta-trilogian ohjaaja Peter Jackson näyttää tehneen ryhtiliikeen (ja hankkineen piilolinssit). Mies on tuskin tunnistettavissa. Sympaattinen hobitinkaltainen habitus on poissa, ja tilalla on persoonattomampi Hollywood-kelpoisuus. No, varmasti terveellisempää noin.
On jo vissiin hoikemmassa kunnossa kuin näytellessään Derekiä "joka ei juokse":Voi olla vanha, mutta tutkiessani mitä uusille Hobitti-elokuville kuuluu totesin, että Taru Sormusten Herrasta-trilogian ohjaaja Peter Jackson näyttää tehneen ryhtiliikeen (ja hankkineen piilolinssit). Mies on tuskin tunnistettavissa. Sympaattinen hobitinkaltainen habitus on poissa, ja tilalla on persoonattomampi Hollywood-kelpoisuus. No, varmasti terveellisempää noin.