OoPee
Nuori ikäisekseen
ITGusta en tiedä, mutta ainakin mua alko haukotuttamaanMinä menen nokosille. Auttaisko se? :wink:
ITGusta en tiedä, mutta ainakin mua alko haukotuttamaanMinä menen nokosille. Auttaisko se? :wink:
Se liukumäki oli pintakäsitelty Microsoftin Office Project 2007'llä, joten vauhti piisasi mainiosti, se kun vähentää kitkaa.Niin no voi tietysti olla niinkin, että todelliseuudessa kyse ei ole/ollut muusta kuin Microsoftin Office Project 2007 -mainoksesta :frank:
...tarkkasilmäinen kun olis lukenu sen tekstin tuosta videon alta, niin olis ehkä hiffannut:
:wink:
Älä paikkaile tai joulupukki ei tuo sulle enää mitään.Niin no voi tietysti olla niinkin, että todelliseuudessa kyse ei ole/ollut muusta kuin Microsoftin Office Project 2007 -mainoksesta :frank:
...tarkkasilmäinen kun olis lukenu sen tekstin tuosta videon alta, niin olis ehkä hiffannut:
:wink:
Se vähentää ilman ja läppärin välistä kitkaa, kun läppäri lähtee.Se liukumäki oli pintakäsitelty Microsoftin Office Project 2007'llä, joten vauhti piisasi mainiosti, se kun vähentää kitkaa.
Itte olisin kyllä voidellu Visiolla, mieluiten just 2007-versiolla..Se liukumäki oli pintakäsitelty Microsoftin Office Project 2007'llä, joten vauhti piisasi mainiosti, se kun vähentää kitkaa.
Älä paikkaile tai joulupukki ei tuo sulle enää mitään.
Et mitään, sillä oikea vastaus oli COLT!PULTTI on veikkaukseni.
Mitä voitin?:doubtful:
Ai Samuel?Et mitään, sillä oikea vastaus oli COLT!
Kyllä! Ihmeellistä! Miten arvasit? Kuka helkutti se on?Ai Samuel?
Kolme tuntia sujahti unessa. Lienee tuo auttanut muitakin kuin minua.ITGusta en tiedä, mutta ainakin mua alko haukotuttamaan
Puolitoista tuntia kärräsin hirsiä tuon väsyviestini jälkeen.Kolme tuntia sujahti unessa. Lienee tuo auttanut muitakin kuin minua.
Kuulostaa kuorsaamiselta! Ei kuulunut tänne asti.Puolitoista tuntia kärräsin hirsiä tuon väsyviestini jälkeen.
Ole kiitollinen, että vältyt siltä. Täällä kuulemma talo tärisee...Kuulostaa kuorsaamiselta! Ei kuulunut tänne asti.
Just joo. :doubtful:Suomessa todettu lepakkoraivotautia
17.8.2009 16:57 | Päivitetty: 17.8.2009 19:11
Hannes Heikura / HS
Turun seudulla on todettu lepakkoraivotautia.
Suomessa on todettu lepakkoraivotautia.
Epäily taudista syntyi, kun lepakko poikkeuksellisesti hyökkäsi kahden lepakkotutkijan kimppuun.
Sairastunut lepakko toimitettiin Eviraan tutkittavaksi Turun seudulta perjantaina.
Hyökkäyksen kohteeksi joutuneet tutkijat ovat saaneet asianmukaisen hoidon ja rokotukset.
Eviran mukaan ihmisen riski saada lepakosta raivotauti on vähäinen. Hoitamattomana sairaus on tappava.
Ja Leevin päivä! Onnea kaikille Leeveille, Leevien omistajille ja leavingseille!Son sitten tiistai nyt.