kouvotsvoni
Banjottu
Kari Hietalahti äänestä päätellen pitää tuntia. *kaivaa nenää ja heittelee jatinmatikkia*
Minkäslainen mies se on, joka on arkipäivänä kolmelta kotona munasillaan?Menen tupakille.
Pakko laittaa kalsaritkin jalkaa kun tuossa vastapäisessä päiväkodissa tuskin tykättäis jos menisin tälleen suihkun jälkeen nakuna 20 metrin päähän niiden pihasta sauhuille.
Kadonnut mies!Minkäslainen mies se on, joka on arkipäivänä kolmelta kotona munasillaan?
Kyä mä sen tiedä!Kadonnut mies!
Jos olit niin epäilyttävän näköinen, jotta promillet saattoi pompahtaa milloin tahansa? Itsehän ajelin kävelyteitä pitkin kun tietyömaa pakottaa ja ohjeistaakin koukkaamaan sille puolelle.Ajelin tänään töissä edestakas yhden ratsian. Molempiin suuntiin puhallutettiin ja aikaa puhkujen välillä kului noin 10 minuuttia. Sinänsä huvitti poliisimiehen huonomuistisuus, mutta kun puolen tunnin päästä piti lähteä samalle osoitteelle, niin valitsin toki jo uuden reitin. Mut hyvä kun puhallutetaan! :thumbup:
Mä olen puhaltanut samassa paikassa kas kertaa kolmen minuutin välein. Kysyin vielä huoltsikalle mennessä, että pitääkö takas tullessakin puhaltaa, saoivat ei kai. ilmeisesti sitten arvelivat mun kiskaisseen pullon kossua tankatessani.Ajelin tänään töissä edestakas yhden ratsian. Molempiin suuntiin puhallutettiin ja aikaa puhkujen välillä kului noin 10 minuuttia. Sinänsä huvitti poliisimiehen huonomuistisuus, mutta kun puolen tunnin päästä piti lähteä samalle osoitteelle, niin valitsin toki jo uuden reitin. Mut hyvä kun puhallutetaan! :thumbup:
No kiskaisitko?ilmeisesti sitten arvelivat mun kiskaisseen pullon kossua tankatessani.
Heh! Ajattelin kans et mikä tässä ny on. Ilmeisesti keskittyminen on siinä 0:0 lukemassa. Taitaa olla vähän liukuhihnaruutinihommaa.Mä olen puhaltanut samassa paikassa kas kertaa kolmen minuutin välein. Kysyin vielä huoltsikalle mennessä, että pitääkö takas tullessakin puhaltaa, saoivat ei kai. ilmeisesti sitten arvelivat mun kiskaisseen pullon kossua tankatessani.
En mä kossua.No kiskaisitko?
Oliko se sellaista lempeästi ripottelevaa tekosyynsadetta, vai oikeaa 'ei jumalauta ulos ole menemistä sadetta', jolloin koirakin saa olla neljä jalkaa ristissä?Sade sitten tuli ja pilas päivän jolloin olis ollut tarkotus pysyä kokonaan pois koneelta... :thumbdown
Vaihtelee turhan paljon että voisi sanoa mitään.Oliko se sellaista lempeästi ripottelevaa tekosyynsadetta, vai oikeaa 'ei jumalauta ulos ole menemistä sadetta', jolloin koirakin saa olla neljä jalkaa ristissä?
Kolmessa minuutissa huoltsikan kassaa takaapäin?En mä kossua.
Ei ollu enempää aikaa, oli kiirus.Kolmessa minuutissa huoltsikan kassaa takaapäin?
poikaparka :nope:
Blow jobille poliisin luokse?Ei ollu enempää aikaa, oli kiirus.