Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Jahas, taas menee näköjään monologiksi, joten lopetan tältä illalta. Pitäkää feispuukkinne!
Jahas, taas menee näköjään monologiksi, joten lopetan tältä illalta. Pitäkää feispuukkinne!
No kyllä sitä nyt tuli kirjoittelijoita, kun vähän ärähti. Menen kuitenkin nukkumaan.Jahas, taas menee näköjään monologiksi, joten lopetan tältä illalta. Pitäkää feispuukkinne!
Poroholmassa tullut telttailtua pari päivää. Ihan hieno paikka:ahem:Tällainen tapahtuma täällä huomenna ja sunnuntaina. Päivän lehden mukaan JJ ei kerkiä tulemaan mukaan.
Olisinpa luullut Poroholman olevan jossain pohjoisessa.Poroholmassa tullut telttailtua pari päivää. Ihan hieno paikka:ahem:
Saatiin. Ihan hyvin olivat onnistuneet. :thumbup:Koulukuvaukset. Luokkakuvassa tukka oli huonosti ja kelloa ei näkynyt. :thumbfh:
Kello oli hyvin ja tukka näkyi?Saatiin. Ihan hyvin olivat onnistuneet. :thumbup:
Tukka näkyi, mutta oli huonosti ja kello taas oli hyvin muttei näkynyt. :thumbfh:Kello oli hyvin ja tukka näkyi?
:thumbup:Hyvin minä muistan. Huomenna Domppari näkyy, tai sit:thumbfh::alppu::alppu:
Juma, mulla 1963 stalkker-ilmoitusta!:eek!:666 visiteerausta mun profiilisivulla. Laitan kuvansieppauksen vielä niin ei tarvitse kenenkään turhaan sotkea hyvää lukemaa. Joku kuitenkin sotkee silti :mad_old: :jaska:.
Näytä liitetiedosto 10191
Nyt on 1964.Juma, mulla 1963 stalkker-ilmoitusta!:eek!: