Knoukka
Well-known member
Useempia senttejä on yleensä änhooäl-lisä pituudessa ja kiloja painossa.Hyvinhän tuo on sitten vielä aikuisiässä kasvanut. Tais olla 176 kun meni Montrealiin.
Useempia senttejä on yleensä änhooäl-lisä pituudessa ja kiloja painossa.Hyvinhän tuo on sitten vielä aikuisiässä kasvanut. Tais olla 176 kun meni Montrealiin.
Ryhtiä vaan tullu lisääHyvinhän tuo on sitten vielä aikuisiässä kasvanut. Tais olla 176 kun meni Montrealiin.
Tai seissyt lompakon päällä.Ryhtiä vaan tullu lisää
No jopas!
Syyskuun lämpö vaihtui ruskaiseen pakkaseen
:doubtful: En tajua nyt tota... Jaa joo, ellei kyseessä ole SANANMUUNNOS!Tämän päivän Hesarin kolmossivulla on toimittaja Heli Saavalaisen kirjoittama säätä käsittelevä juttu. Juttu on otsikoitu
No jopas!
Itsehän haluaisin virallisen Scuderia Ferrarin ajopuvun omalla nimelläni.Taidanpa tilata NHL:n virallisesta kaupasta pelipaidan itselleni lähiviikkoina. Synttärilahjaksi sellaista ollaan puhuttu...
Mitä sä ajopuvulla? Ajaisit mopollas se päällä?Itsehän haluaisin virallisen Scuderia Ferrarin ajopuvun omalla nimelläni.
Saattaa maksaa hiukan enemmän kuin nuo NHL-paidat :doubtful:
Mitä hauskaa tuossa nyt on?Mitä sä ajopuvulla? Ajaisit mopollas se päällä?
Kunhan heiteltiin läppää aiheesta kahden kesken ensin.Mitä hauskaa tuossa nyt on?
Väitätkö minun olevan kolmaspyörä?!Kunhan heiteltiin läppää aiheesta kahden kesken ensin.
:doubtful: Pakko se on uskoa sitten:ahem:Minä taas olen mitoiltani ihan kuin Sebastien Bourdais! Ajaisin siis todennäköisesti yhtä nopeasti.
En minä muista.:doubtful: Pakko se on uskoa sitten:ahem:
Olitko se sinä Suzukartissa, kun oli radalla parkissa?
Sama ilmiö jälleen. Huikeaa!Lidlin sponsoroima kuumailmapallo havaittu taivaalla.
Järkevä valinta:ahem:En minä tunnusta.
Ota vähempiEn minä muista.
Ei vaikutusta, kysy vaikka Vanhaselta.Ota vähempi
Joni rantapojan hommia etsimään Ibizalle:alppu:Jos on oikeutettu työttömyysturvaan Suomessa ja on ollut työttömänä työnhakijana vähintään neljä viikkoa välittömäsi ennen lähtöä, voi suomalaisen työttömyyskorvauksen siirtää kolmen kuukauden ajaksi toiseen ETA-maahan tai Sveitsiin, kun etsii sieltä työtä.