OoPee
Nuori ikäisekseen
Ostin tuon jokunen aika sitten Blu Rayna, ei vaan ole vielä tullut katsotuksi.Kävin katsomassa Gran Torinon. Erittäin hieno elokuva.
Ostin tuon jokunen aika sitten Blu Rayna, ei vaan ole vielä tullut katsotuksi.Kävin katsomassa Gran Torinon. Erittäin hieno elokuva.
Se oli kyllä hyvä. Itekkin katoin Ray Bluuna. :ahem:Ostin tuon jokunen aika sitten Blu Rayna, ei vaan ole vielä tullut katsotuksi.
Hähää, ihme jätkä, mullei tullu läksyjä lain!Shokkipaljastus - teen läxyjä!
Minä taas olen mitoiltani ihan kuin Sebastien Bourdais! Ajaisin siis todennäköisesti yhtä nopeasti.Saku Koivu on melko tarkkaan meikäläisen mitoissa: 179/82. Eli jos taklaisin sitä, ilmat pihalle, jos se taklais mua, ilmat pihalle :ahem:
Jos Saku Koivu on (ilman luistimia) 179 pitkä, niin mä olen 207.:ahem:Saku Koivu on melko tarkkaan meikäläisen mitoissa: 179/82. Eli jos taklaisin sitä, ilmat pihalle, jos se taklais mua, ilmat pihalle :ahem:
Onko muutakin jäykkää kuin niska?:doubtful:Minä olen Michael Schumacher.
Itsehän nukuin viime yön märän Schumin päällä.Minä olen Michael Schumacher.
Ässämies ja *squirt*?Itsehän nukuin viime yön märän Schumin päällä.
Teillä astetta kinkymmat leikit. Käyttikö geilis kypärää?Itsehän nukuin viime yön märän Schumin päällä.
Muistelisin hänen olleen minun kokoinen, eli hieman tuosta lyhyempi. Massaa (heh) sitten onkin enemmän.Jos Saku Koivu on (ilman luistimia) 179 pitkä, niin mä olen 207.:ahem:
MATTI VANHASEN talonrakennusta mahdollisesti käsittelevään käräjäoikeuteen aiotaan valita vain tuppeen sahattuja lautamiehiä.
KESKUSTA luottaa vaaliliiton sijaan seuraavissa eduskuntavaaleissa median salaliittoon.
WINCAPITAN syytetyt vetoavat siihen, että toisten ihmisten rahojen väärinkäyttö on Suomessa maan tapa.
MATTI VANHANEN ei riskeeraisi uraansa lautojen vuoksi, ja Ilkka Kanerva on ihan samaa mieltä.
Hyvinhän tuo on sitten vielä aikuisiässä kasvanut. Tais olla 176 kun meni Montrealiin.Ducksin saitin tietojen mukaan Saku on 5'10" eli 177,8cm..
Ei hittoHymyilytti: