Olga
.
Täällä säntäillään lumisilla teillä. Lunta on tosin hyvin vähän.
Me ei mennä IKEA:aan, me annetaan IKEA:n tulla tänne.Tänään pitäis sitten lähteä IKEAan ostamaan uusi pöytä omaan huoneeseen. Turhuutta, sanoisin minä, mutta kun ei.
Kesäkuun 22. päivä postattu ylläoleva viesti. Äsken meni 196 miinainen kenttä läpi. Ja kyseessä on siis windowsin miinakenttäpeli suurimmalla mahdollisella itse säädettävälla kentälla (30x24 ruutua) ja miina kerrallaan olen vaikeutta lisännyt aina edellisen läpäistyäni.195 miinainen kenttä selvitetty!
Panokouluun?Kohta on Pikku-Moen aika sännätä koulutielle.
Eiköhän se ole jo isällisessä opetuksessa käyty.Panokouluun?
Näytä liitetiedosto 10539Taigguli voitti avauskisan! :thumbup:
Joka päätyi arkistoon. :thumbdownMenenpä taas selailemaan Lancia-toikkia
:thumbdown :nope:Joka päätyi arkistoon. :thumbdown
Rauha muistolle...
Pukki palaa poroksi?Iso pukki palaa lauantaina
PETRI HAKKARAINEN
Kekripukki kelluu Kajaaninjoessa linnanraunioiden ja taustalla näkyvän Koivukosken voimalaitoksen välissä.
700-kiloinen kekripukki seisoo tukevasti ponttoonillaan Kajaaninjoessa. Risuista ja oljista koottu neljä metriä korkea kekrin symboli on pääosassa Kajaanissa lauantai-iltana vietettävässä juhlassa.
Kekritapahtuman järjestävän Kulttuuriosuuskunta G-voiman Sara Saxholm arvelee, että sateessa runsaan viikon ajan seissyt pukki ei roihahda liekkeihin aivan helposti.
"Varmaankin sytytysnestettä tarvitaan. Mutta kyllä se taas palaa komeasti."
Pukki on kellunut lautallaan valaistuna. Vuodesta 2006 lähtien pukkimestareina ovat olleet Sotkamon Tipasojan kyläläiset. Nyt tehty pukki on kaikkien aikojen suurin.
"Pukki on saanut olla joka vuosi rauhassa, silloinkin kun se oli esillä Raatihuoneentorilla. Ei sitä kukaan ole etukäteen yrittänyt polttaa. Kaupunkilaiset ovat ottaneet pukin omakseen", Saxholm kiittelee.
Kekripukki vientiin Saxholmin mukaan viime vuonna joelle, koska linnanraunioillekin kaivattiin jotain tapahtumaa.
"Vuosi sitten kekriä viettämässä oli noin 3 500 ihmistä ja paljon porukkaa odotamme nytkin."
Kekrijuhla Kajaaninjokirannassa alkaa lauantaina kello 18. Ennen pukin polttoa nähdään muun muassa tanssiesitys. Pukin palettua poroksi ilta jatkuu teatterin kekrikonsertissa.
:thumbdownJoka päätyi arkistoon. :thumbdown
Rauha muistolle...