Ei sillä lääkäriksi, ekonomiksi tai diplomi-insinööriksi pääse. Joutuu paskasiin hommiin.Kannatta olla 6.2 keskiarvo sillä pääsee haluamaansa linjalle mikä minulle tapahtui. Nyt amiksessa ropisee 2 ja 3. 3 on siis paras numero
Ei sillä lääkäriksi, ekonomiksi tai diplomi-insinööriksi pääse. Joutuu paskasiin hommiin.Kannatta olla 6.2 keskiarvo sillä pääsee haluamaansa linjalle mikä minulle tapahtui. Nyt amiksessa ropisee 2 ja 3. 3 on siis paras numero
Emmä nyt tiiä. Ite vaan menin tonne et voi jatkaa suvussa tota hommaa , kun koneet ja ynm löytyy jo. Perkeleen maataloustutkintoki et saa valtiolta tukeaEi sillä lääkäriksi, ekonomiksi tai diplomi-insinööriksi pääse. Joutuu paskasiin hommiin.
Eikun ne soitteli sieltä ja pyysi käymään uudestaan, mikä vähän mietityttää, että mitä ihmettä...Vaihto pikaisesti sukunimen, kampauksen sekä kuteet ja kokeilee uudestaan?
Mä taas vierailin amiksella. Oli jännää ja turhaa. Ketään ei edes kiinnostanut.Tänään opetin kolmasluokkalaisille englannin kielen monikkoa. Oli jännää.
Menu valmis ja viinit tilattu, Alkosta ilmoittivat että tilaus on noudettavissa.Lauantain viinitasting-menun luonnos nro 1 on valmis.
VITUTOLE!Jaaha, sehän olisi viikonloppu taas :ahem:.
Muista pidättää pierut, ettei tarvi hävetä.Jaaha, kai sitä tarttis salille vääntäytyä vaikka periaatteessa tekis vaan mieli maata ja ihmetellä.
Hyvä diili!Vaihdoin palaneen takaparkkivalon autoon.
Terveisiä Vesilahdelta!Terveisiä Kirkkoniemestä!