Ei sillä lääkäriksi, ekonomiksi tai diplomi-insinööriksi pääse. Joutuu paskasiin hommiin.Kannatta olla 6.2 keskiarvo sillä pääsee haluamaansa linjalle mikä minulle tapahtui. Nyt amiksessa ropisee 2 ja 3. 3 on siis paras numero
![]()
Ei sillä lääkäriksi, ekonomiksi tai diplomi-insinööriksi pääse. Joutuu paskasiin hommiin.Kannatta olla 6.2 keskiarvo sillä pääsee haluamaansa linjalle mikä minulle tapahtui. Nyt amiksessa ropisee 2 ja 3. 3 on siis paras numero
![]()
Emmä nyt tiiä. Ite vaan menin tonne et voi jatkaa suvussa tota hommaa , kun koneet ja ynm löytyy jo. Perkeleen maataloustutkintoki et saa valtiolta tukeaEi sillä lääkäriksi, ekonomiksi tai diplomi-insinööriksi pääse. Joutuu paskasiin hommiin.![]()
Eikun ne soitteli sieltä ja pyysi käymään uudestaan, mikä vähän mietityttää, että mitä ihmettä...Vaihto pikaisesti sukunimen, kampauksen sekä kuteet ja kokeilee uudestaan?![]()
Mä taas vierailin amiksella. Oli jännää ja turhaa. Ketään ei edes kiinnostanut.Tänään opetin kolmasluokkalaisille englannin kielen monikkoa. Oli jännää.
Menu valmis ja viinit tilattu, Alkosta ilmoittivat että tilaus on noudettavissa.Lauantain viinitasting-menun luonnos nro 1 on valmis.
VITUTOLE!Jaaha, sehän olisi viikonloppu taas :ahem:.
Muista pidättää pierut, ettei tarvi hävetä.Jaaha, kai sitä tarttis salille vääntäytyä vaikka periaatteessa tekis vaan mieli maata ja ihmetellä.
Hyvä diili!Vaihdoin palaneen takaparkkivalon autoon.
Terveisiä Vesilahdelta!Terveisiä Kirkkoniemestä!