Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Argh. Menin ottamaan yhden Lätkäliiga-karkin, ja nyt olen tukevasti koukussa. Ainakin kuus jo menny. TAISTELEN, etten käy hakeen taas paria tuolta laatikosta.
 

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Tää asia vaivaa mua jostain syystä:
Liittyykö Zaikomin avatar häneen itseensä, eli onko hän kipannut/pyöräyttänyt auton??
Onko edes Mikra?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Tää asia vaivaa mua jostain syystä:
Liittyykö Zaikomin avatar häneen itseensä, eli onko hän kipannut/pyöräyttänyt auton??
Onko edes Mikra?
Ei se Zaikom ole, vaan joku joka on yllättynyt Zaikomin joustavasta ajosta. Zaikomhan ei tee itse virheitä, koska pystyy avaruusajatteluun...ja ennakoi kaiken. Ihan siis kaiken...siksi sillä oli kamerakin valmiina, kun tuo ressukka yllättyi ja kellisti kaaransa.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Tää asia vaivaa mua jostain syystä:
Liittyykö Zaikomin avatar häneen itseensä, eli onko hän kipannut/pyöräyttänyt auton??
Onko edes Mikra?
Avatar on silkkaa ironiaa, mutta forumin mielestä varmaan ajo-ohjeitteni mukainen.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Mitä azly kirjoitti tuossa ylempänä? Ei maar, en vaan ymmärtänyt, että viestisi koski silleen tarkoittamallani tavalla sitä Knoukkarin lampunvaihtoa ja sitä rataa...
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Demolition Man! :thumbup:

On se vaan viihdyttävä leffa. Sopiva yhdistelmä actioniä, scifiä ja komediaa. Stallonen parhaita, ellei paras.
 
Ylös