Olga
.
Onko se joku puhelinyhtiö?Kyllä se tuo telepatia taitaa toimia...
Onko se joku puhelinyhtiö?Kyllä se tuo telepatia taitaa toimia...
kannattaa käydä kysyy Pöljän kylältä.Mitäs pöljä käyt?
Onhan tuo jo näköjään vuosikausia noilla roihunut.:ahem:Onkos täällä jotain foorumiromanssia ilmoilla vai oonko ihan väärillä urilla...?
En oo havainnut. Teki mieli kirjoittaa valkoisella ", kulta." tuohon perään, mutten sitten viitsinyt...Onkos täällä jotain foorumiromanssia ilmoilla vai oonko ihan väärillä urilla...?
No jotain tällaista mä olin just aistivinaankin. Huikeeta!Onhan tuo jo näköjään vuosikausia noilla roihunut.:ahem:
Vai oisko tää ihan pelkkä meitin voorumi-shitcom...:thumbup:Täällä on foorumi-sitcom.
Onkos tuo Iisalmesta jonkin verran Kuopion suuntaan? Olin kesällä näkevinäni moisen kyltin tien varressa.kannattaa käydä kysyy Pöljän kylältä.
Ihan oikean Pöljä kyltin ohi mennessään olet huomannu, eli tässä paikkakunnassa missä mie asustelen on se Pöljän kylä.Onkos tuo Iisalmesta jonkin verran Kuopion suuntaan? Olin kesällä näkevinäni moisen kyltin tien varressa.
...ja Pöljän koulu.Ihan oikean Pöljä kyltin ohi mennessään olet huomannu, eli tässä paikkakunnassa missä mie asustelen on se Pöljän kylä.
Viitostupa on kyl legenda.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pöljä
Yksi kaverini on Pöljästä lähtöisin. SM-tason urheilija - Mölkyssä!Ihan oikean Pöljä kyltin ohi mennessään olet huomannu, eli tässä paikkakunnassa missä mie asustelen on se Pöljän kylä.
Missäs moinen pesä jatkossa on?ASUNTO! Jes, viimein! Aivan huikea asunto huikealla paikalla. Huikeaa. HUIKEAA MÄ SANON!
Onnea:thumbup:ASUNTO! Jes, viimein! Aivan huikea asunto huikealla paikalla. Huikeaa. HUIKEAA MÄ SANON!