Katon telkkarista Miss Suomija. :thumbfh:Kyllä mä tiedän mikä 'kakkonen' on, mutta mikä on toi kolmonen? Kainalo?:doubtful:
Katon telkkarista Miss Suomija. :thumbfh:Kyllä mä tiedän mikä 'kakkonen' on, mutta mikä on toi kolmonen? Kainalo?:doubtful:
:thumbfh::nope:Katon telkkarista Miss Suomija. :thumbfh:
Voih perkele, karaookkemissi. Saatana. Nyt riitti.Katon telkkarista Miss Suomija. :thumbfh:
Niin paljon on kaikenmaailman aidolsseja ja exfäktöreitä, että pakkohan se oli missikisoihinkin sitten saada jotain vitun talenttiosuuksia. Glamourit on noiden lauleluiden ja surkeiden elokuvamaispätkien jälkeen aika kaukana, jos sitä nyt koskaan on ollutkaan, paitti ehkä joskus 50 luvulla.Voih perkele, karaookkemissi. Saatana. Nyt riitti.
Yhtä muovisia, kuin koko tilaisuus. Ja Vappu Pimiä on juontajaksi huono valinta, jos halutaan pitää minkäänlaista glamour-meininkiä yllä. Mutta glamouriinhan kuuluu muovisuus ja barbileikit.Voihan Pumpanen. Mielenkiintoiset 'kukkapuskat'.
Elämästäsi?Kadotin punaisen langan.
Se on ollut kateissa jo 29,6 vuotta.Elämästäsi?
Sori. :frown: Johtunee siitä olojen ero ennen ja jälkeen polttamisen kun en ole tullut koukuttuneeksi tupakkaan vaikka armeijassa askin päivätahtia tulikin polteltua.Ja perrrrrrrrrrrrkele että uskallatkin mennä sanomaan ettei savukkeen jälkeen olisi parempi olo! :jaska:
Yllä oleva viesti postattu 26. lokakuuta. Nyt meni 197 miinainen kenttä läpi.Kesäkuun 22. päivä postattu ylläoleva viesti. Äsken meni 196 miinainen kenttä läpi. Ja kyseessä on siis windowsin miinakenttäpeli suurimmalla mahdollisella itse säädettävälla kentälla (30x24 ruutua) ja miina kerrallaan olen vaikeutta lisännyt aina edellisen läpäistyäni.
Mikä on tavoite?Yllä oleva viesti postattu 26. lokakuuta. Nyt meni 197 miinainen kenttä läpi.
Jossain vaiheessa tulee varmaan vaan jauhettua samaa kenttää, eikä enää mene läpi. Vaikea etukäteen tietää millä miinamäärällä ei enää mene läpi, ton 197 miinan kanssa tuli jo epäilys, että josko se olisi se määrä, mutta ei ollut.Mikä on tavoite?