Vellu
Kuninkaalleninen
Todennäköisesti matkalla ostamaan lisää salmiakkia huoltsikalta.Missä Myllis muuten on?
Todennäköisesti matkalla ostamaan lisää salmiakkia huoltsikalta.Missä Myllis muuten on?
Tsemiä vaan kovasti. Varmaan eka kuukausi menee enemmän tai vähemmän kärvistellessä. Parin kuukauden jälkeen pitäisi jo huomattavasti helpottua. Pidä vaan nyt pääsi tämän päätöksen suhteen.48 tuntia tupakanpolton lopettamisesta takana. Koville ottaa mutta luovuttaa en aio. Reiluun kymmeneen vuoteen pisin tauko ilman sauhuja.. perkeles sentään. Kai se tästä. Kiroan että moisen tavan olen ikinä aloittanut.
Itse olen ollut järkeä vailla läpi elämäni. Eikä tee tiukkaa!Minä olen ollut jo sata vuorokautta holittomana. Kaikkea sitä saakin päähänsä.
Varmaan aika pitkälti kaikki muu tupakointiin liittyvä (kuin itse tupakointi) onkin enemmän koukuttavaa. Ihan siitä lähtien, että tietyn toiminnon jälkeen (esim. kahvin juonti) laitetaan ulkojalkineet jalkaan, mennään ulos, otetaan tupakka-aski taskusta, jne...Juuh kyllä se tästä kai sitten iloksi muuttuu. Hassusti päätin etten muuta kahvinjuontitottumuksiani ja toistaiseksi tuo päätös on ehkä jopa auttanut. Hetken aina kahvin yhteydessä tekee niin kerpeleesti mieli tupakkaa mutta menee ohi nopiaan. Nikotiinipurkkaa olen syönyt pari kolme päivässä.. vaikka ohjeistuksessa luki yksi tunnissa mutta en mä sillä halua korvata röökiä vaan helpottaa kaikkein pahimpia hetkiä. Onneksi olkoon alkoholittomuudesta, ei varmasti helppoa sekään jos on tottunut maistelemaan silloin tällöin.
Mä en reenaa, nautin vaan suksimisesta. Tänään 50km ja 4h.Tämähän ei suinkaan ole merkityksetön ilmoitus, vaan jotain ihan muuta.
Edit: Hymiö perään, ettei näytä kiukutteluvisteiltä.
Joskus isona meikäkin aikoo hiihtää noin kovaa.Mä en reenaa, nautin vaan suksimisesta. Tänään 50km ja 4h.
Kyllä sitä aika rankasti ihan fyysisestikkin kaipaa sitä nikotiinia, tottakai se tapakin siinä myös koukuttaa kun yli kymmenen vuotta on päivittäin jotain asiaa aina samalla tavalla tehnyt. Mutta tosiaan kyllä se fyysinen nikotiinin tarve on aivan kamala myös. Ja perrrrrrrrrrrrkele että uskallatkin mennä sanomaan ettei savukkeen jälkeen olisi parempi olo! :jaska:Varmaan aika pitkälti kaikki muu tupakointiin liittyvä (kuin itse tupakointi) onkin enemmän koukuttavaa. Ihan siitä lähtien, että tietyn toiminnon jälkeen (esim. kahvin juonti) laitetaan ulkojalkineet jalkaan, mennään ulos, otetaan tupakka-aski taskusta, jne...
Peukutusten arvoisesti sivakoitu!!! :thumbup::thumbup::thumbup:Mä en reenaa, nautin vaan suksimisesta. Tänään 50km ja 4h.
Juu, lämii vasten kasvoja noiden pätkien surkeus. Aika tuskaa. Olen kuitenkin masokisti ja onhan tusosa välillä ihan siedettävän näköisiä tyttöjäkin. Osalla on sen sijaan naamana kengänpohja.Huh huh, melkosta myötähäpeää kun katsoo missikisoja. Tytskät ihan itse saaneet käsikirjoittaa elokuvakohtauksen.
Onhan se hyvä että on ees toinen isompi.Hih. Heidillä oli eriparitissit!
Kyllä mä tiedän mikä 'kakkonen' on, mutta mikä on toi kolmonen? Kainalo?:doubtful:Nro 2 tai 3 on mun mieleen.