Ei hätää, oon kuullut että tohon on olemassa joku kerta-annoksena nautittava antibioottikuuri.Sain sertifikaatin! \o/
Valion arvon saa kun on saanut kolme sertifikaattia kolmelta eri tuomarilta, ja vähintään yksi niistä on saatu yli 24 kk vanhana.Sain sertifikaatin! \o/
Sama, paitsi ton lisäks tenttiin lukemista ja töitä. \o/ Joten toi lepo voi jäädä hieman vähälle.Gud morgon alles. Tänään ohjelmassa hitosti särkylääkkeitä ja kuumaa juotavaa sekä lepoa.
Lähetä mailia ja kysy.Lähettelen sairastelupäivän ratoksi kesätyöhakemuksia.
Erääseenkin firmaan tekisi mieli hakemus lähettää, mutta firman ainoa mainittu yhteystieto on etunimi.sukunimi@<yrityksennimi>.fi eikä sivuilla ole mainittu yhdenkään työntekijän nimeä. :thumbup:
Puhelin kouraan ja kysymään suoraan.Lähettelen sairastelupäivän ratoksi kesätyöhakemuksia.
Erääseenkin firmaan tekisi mieli hakemus lähettää, mutta firman ainoa mainittu yhteystieto on etunimi.sukunimi@<yrityksennimi>.fi eikä sivuilla ole mainittu yhdenkään työntekijän nimeä. :thumbup:
Pistät oman etu- ja sukunimen siihen. Jos saat itseltä paluupostia, niin tiedät ootko niillä ens kesänä vähän kesäntöissä.Lähettelen sairastelupäivän ratoksi kesätyöhakemuksia.
Puhelin kouraan ja kysymään suoraan.
Mehen suunnitelma vaikuttaa kyllä paremmelta. Mutta 18 hakemusta lähti muihin puljuihin, pitäkööt tuo firma tunkkinsa.Pistät oman etu- ja sukunimen siihen. Jos saat itseltä paluupostia, niin tiedät ootko niillä ens kesänä vähän kesäntöissä.
Mä taas jätin lähettämättä sen ainoankin. Kuulin tänään, että paras eli mun kannalta pahin mahdollinen tyyppi hakee samaa paikkaa. Ei oo muilla mitään jakoa :nope: Masentaa :frown:18 Hakemusta lähti
Itsehän pakkasin kassit bikineihin.Pakkasin bikinit kassiin huomista työpäivää varten.
Yläosaan?Itsehän pakkasin kassit bikineihin.