Boldatun kohdan vuoksi ei tule onnistumaan.Päätin tänään ainakin yrittää lopettaa tupakoinnin... Iski sellainen fiilis, että miksiköhän sitä edes tekee. Rahaa palaa ja terveys kärsii.
Boldatun kohdan vuoksi ei tule onnistumaan.Päätin tänään ainakin yrittää lopettaa tupakoinnin... Iski sellainen fiilis, että miksiköhän sitä edes tekee. Rahaa palaa ja terveys kärsii.
Pahempi on se 'Oli hyvä matsi, harmi ettet sä nähnyt sitä'-kommentti.:thumbfh:Olin erotuomarina jalkapallo-ottelussa. Yksi pelaaja ottelun jälkeen kommentoi, että "futis olis kivaa ilman sua". Itsetutkiskelun paikka taitaa olla siis kyllä nyt.
Samoja hommia. Mutsi soitteli just. Kyseli muun muassa keskiviikon jokerinumeroita kun oli tarkastamatta kun ei TAASKAAN Kalavaleessa ollut ollut.Mulla on uusi jopi nykyään. Pitää soittaa isälle lotto-numerot lauantai-iltaisin sairaalaan.
No ei toi Lynx Winhakaan näytä hullummalta peliltäSama vika. Ei oo ku (Lynx) Winha 3900GL. Kulukee hyvin umpihanges
Mulla on uusi jopi nykyään. Pitää soittaa isälle lotto-numerot lauantai-iltaisin sairaalaan.
Pelureita löytyy tästäkin suvusta. Kun äiti muinoin heräili leikkauksesta, oli ensimmäinen soperrettu kysymys: "Ootteko muistanu lotota?" Tokihan me.Samoja hommia. Mutsi soitteli just. Kyseli muun muassa keskiviikon jokerinumeroita kun oli tarkastamatta kun ei TAASKAAN Kalavaleessa ollut ollut.
Aloin kattomaan naisten laskettelua ja jätin seuraamisen keskenPahempi on se 'Oli hyvä matsi, harmi ettet sä nähnyt sitä'-kommentti.:thumbfh:
Sanoppa muuta.Kävin 17-vuotissynttäreillä. Ettäs pikkutytöt osaavatkin olla ihastuttavia pinkkisissä vaatteissaan. :ahem:
Itse en tästä tiedä, oma seurustelukumppanini kun on 16v. :ahem:Sanoppa muuta.
Sama.Meen nukkumaan.
Käytkö Tourulan K-raudasta hakemassa rakennusvälineet?Ajan tässä rakentamaan Palokan K-rautaa 3 päiväksi.
Paljon veloittivat Visaa?Symantec tarjosi uusinta versiota/päivitystä Norton 360-ohjelmasta. Imuroin ja asensin. Toimii.