kouvotsvoni
Banjottu
Jokos se nykyään onnistuu debit/credit-korteilla ulkomailla maksaminen debit-puolelta?
Tiksis. Et ollutkaan vastassa?Tervetuloa.
Se on exän anopin kanssa saunassaTiksis. Et ollutkaan vastassa?
Credit/Debit. En vielä tiedä miten nuita voi hyödyntää, mutta otan selvää.Oliko Debit vai Credit vai Saldit vai kaikkea ne keksiikin?
Käy ostamassa puolijoukkueteltta ja siihen sopiva varustus.Nonni, kämppä on myyty. Vielä kun tietäisi minne muuttaisi tästä nykyisestä.
Tuutko kipinävahdiksi?Käy ostamassa puolijoukkueteltta ja siihen sopiva varustus.
En, piti mennä sairaalaan :nope:Tiksis. Et ollutkaan vastassa?
Enpä kerennyt ostaa. :thumbfh:Nonni, kämppä on myyty. Vielä kun tietäisi minne muuttaisi tästä nykyisestä.
:thumbup:Enpä kerennyt ostaa. :thumbfh:
Nopean kaupan mahdollisti: Itse parvekkeelta otettu auringonlaskukuva.
Välittäjä olisi ottanut parvekkeelta maisemakuvan, jossa spurgut parittelee ja somali ryöstää. Ei olisi ostanut kukaan kämppää, koskaan.
Ei niiden nousupisteiden hankkiminen niin vaikeata ole. Poika ajoi aikoinaan viidessä kisassa ne täyteen, joista yksi keskeytys. Kolmessahan ne on mahdollista saada. Jos kisassa on alle kymmenen kuskia, niin silloin se on hiukka työläämpää. Toisaalta jotkut on tahkonnut pari kolme vuotta saadakseen pisteet täyteen.On tullut katseltua tuota kartingin nousupistetaulukkoa. Olen aika pahassa tilanteessa suurten sarjojen suhteen. Toisin sanoen mun pitäis voittaa, voittaa, ja voittaa tänä vuonna jos haaveilisin SM -sarjasta - tai ammattilaisurasta.
Mitä vaahtoa käytät? Muna? kerma, parta?Inspiroiduin tekemään munat vaahdossa lopputyötä.
Ehkäisyvaahtoa.Mitä vaahtoa käytät? Muna? kerma, parta?
Onks toiminut?Ehkäisyvaahtoa.
Ei ainakaan tähän päivään mennessä ole varpajaisia ollut.Onks toiminut?
Huomenta vuan.Huomenta.