Smurffin laki lakkasi toimimasta. Työhönottaja oli leppoisa & ymmärtäväinen heppu. Töitä irtosi, jippii materfakers.Nyt kyllä toimi se kuuluisa smurffin laki.
Oli sovittu viime torstaiksi työhaastattelu. Keskiviikkona kuitenkin tuli tekstari, että haastattelu on peruttu ja soittelisi uudesta ajankohdasta myöhemmin.
No puhelua ei alkanut tänään kuulua ja soitin äsken sitten siihen tekstiviestin lähettäneeseen numeroon, että uusi aika saataisiin sovituksi, mutta sieltäpä vastasikin ihan eri firman kaiffari, kuin mihin minun piti mennä työhaastatteluun.
Eli minulta oli peruttu olematon työhaastattelu ja siellä oikeassa firmassa oli istuttu odottelemassa minua paikalle ilmaantuvaksi. Eihän se nyt vahvasti mennyt. Onneksi ymmärsivät epäonnisen tapahtuman ja saatiin sovittua uusi aika.
Paljon onnea!Smurffin laki lakkasi toimimasta. Työhönottaja oli leppoisa & ymmärtäväinen heppu. Töitä irtosi, jippii materfakers.
Onks se jotenkin Pyryfin vika?Haistappa pitkä. En ole vieläkään saanut kutsua työhaastatteluun, about miljoona hakemusta lähetetty. Tulee helvetin ankeaa ilman duunia. :thumbdown
No ei nyt ainakaan oma vika voi olla!Onks se jotenkin Pyryfin vika?
Missä kohtaa sanoin että on? Totesin vain, ettei kaikilla ole yhtä hyvä tuuri. Tuo loppukommentti Pyryfiltä tosin asiaton.Onks se jotenkin Pyryfin vika?
Juu, niin oli kun ei oo etes äitiä enää!:thumbfh:Missä kohtaa sanoin että on? Totesin vain, ettei kaikilla ole yhtä hyvä tuuri. Tuo loppukommentti Pyryfiltä tosin asiaton.
Kitos, kitos.Paljon onnea!
Missä kohtaa sanoin että on? Totesin vain, ettei kaikilla ole yhtä hyvä tuuri. Tuo loppukommentti Pyryfiltä tosin asiaton.
:ahem:(Ei pidä ottaa niin hlökohtaisesti!)
Jos kesätöitä etsii, ei varmaan vielä kannata heittää kirvestä kaivoon, vaikkei haastattelukutsuja olisikaan vielä helmikuun alkupuoliskolla tullut.Haistappa pitkä. En ole vieläkään saanut kutsua työhaastatteluun, about miljoona hakemusta lähetetty. Tulee helvetin ankeaa ilman duunia. :thumbdown
Näin on. Toukokuussa voi sitten alkaa vasta painamaan paniikkinappulaa.Jos kesätöitä etsii, ei varmaan vielä kannata heittää kirvestä kaivoon, vaikkei haastattelukutsuja olisikaan vielä helmikuun alkupuoliskolla tullut.
Viimeksi kun hain töitä, niin kolmeen paikkaan hain, kolmeen pääsin haastatteluun (ja psyko-testeihin) ja kahteen paikkaan tarjottiin töitä samantien. Siihen kolmanteen tuli tarjous 6-8 kk myöhemmin.Näin on. Toukokuussa voi sitten alkaa vasta painamaan paniikkinappulaa.
Sinnikkyyttä peliin niin kyllä ne kesätyöt löytyy itse jokaiselle. Minulla homma vaati kolmisenkymmentä työhakemusta.
Ja kaiken tämän lisäksi vielä vaatimatonkin.Toki mä olenkin huippujätkä, ahkera ja varsinkin helketin halpa.
:alppu: Käy ihmeessä myös Nürren vuoristoradassa, hurjan näköinen laite. Harmitti vallan, kun visiittini aikaan se ei ollut vielä valmis, testinuket vaan sai ajella radalla 24/7Ens kesänä tähän kyytiin:
http://www.nuerburgring.de/en/feel/bmw-race-taxi.html
Tässä on nyt selkeesti kyseessä joku uraauurtava tieteellinen tutkimus. :thumbup:Sain lisättyä lopputyöhön tekstin: "Ei perustu todellisuuteen"