markoj
Custom User
Perustuu kuulemma omiin kokemuksiin.Tässä on nyt selkeesti kyseessä joku uraauurtava tieteellinen tutkimus. :thumbup:
Perustuu kuulemma omiin kokemuksiin.Tässä on nyt selkeesti kyseessä joku uraauurtava tieteellinen tutkimus. :thumbup:
Sinä luet blogiaan?Onko kouvo yhtä kova valittamaan kuin isänsä?
Tiedettä todellakin. 13 sivua, josta suurin osa höpötystä numeroista, jotka eivät todellisuuden kanssa kosketuksissa järinkään kovasti.Tässä on nyt selkeesti kyseessä joku uraauurtava tieteellinen tutkimus. :thumbup:
Joskus kävin ja tuli nyt mieleen, kun Karjalaisen sivuilla oli nimi.Sinä luet blogiaan?
Kansanradion vakiosoittajia?Sinä luet blogiaan?
:thumbup:voi helevetin helevetin helevetti!!! :mad_old:
tuli tossa sairaalamaksu ja oletin että mutsi sen oli maksanu ku oli siirtäny sen siitä keittiönpöydältä veke. tänään se tulee sit sanoo että: "tossa sun laskussas oli eilen eräpäivä". tekis mieli kuristaa se *"#(¤%))¤"&¤()"&!
ja muutenkin. mulla on palvelus kesken ja rahaa muutenkaan oo hirveesti enkä oo aikasemminkaan maksanu tollasia laskuja. Nyt se sit päätti että ei enää maksa mun laskuja ja päätti jättää kertomatta.
siis jumalauta että vituttaa tämä!
Kummalta suunnalta sitä taivutettiin? Alhaalta vai ylhäältä?Sigua päivitetty. Kakkoseen taipui arvostelu, kuinkas muutenkaan.
Onnittelut merkonomille ja kakkoseen taivuttajalle.Sigua päivitetty. Kakkoseen taipui arvostelu, kuinkas muutenkaan.
Joka suunnalta. Esityksestä 1 (paperit levis, unohtelin puolet jutuista ja en ehtinyt mitään powerpoint-esitystä tekemään) asiapitoisuuden 2,5 arvosanaan.Kummalta suunnalta sitä taivutettiin? Alhaalta vai ylhäältä?
Onneksi olkoon Kouvotsnomi!Sigua päivitetty. Kakkoseen taipui arvostelu, kuinkas muutenkaan.
Perversionsa kullaki. Onnea nyt kuitenki.Sanokaa mua merkonomiksi!
Mun mielestä toi on vaan Kouvon sairaan mielen rakentama ansa, kundi yrittää houkutella meitä nimittelemään häntä ihan vaan sen vuoksi, että pääsee sitten bannaamaan solvauksesta :thumbdownPerversionsa kullaki. Onnea nyt kuitenki.
:ahem::ahem:Mun mielestä toi on vaan Kouvon sairaan mielen rakentama ansa, kundi yrittää houkutella meitä nimittelemään häntä ihan vaan sen vuoksi, että pääsee sitten bannaamaan solvauksesta :thumbdown
Onnittelut Kouvolle myös mun puolesta! Hyvän alan olet valinnut! :ahem:Kappas, onnea tiimikaverille!
Itsekin satun kyseiselle alalle opiskelemaan, SLK/Businesscollegessa. :wink: