Kaikkien..?Ok, entä minkä uskonnon harjoittajat ajattelit nylkeä elävältä?
Kaikkien..?Ok, entä minkä uskonnon harjoittajat ajattelit nylkeä elävältä?
Vaikka kaikki Kuolan niemimaan koptikristityt.Ok, entä minkä uskonnon harjoittajat ajattelit nylkeä elävältä?
Näin teki. Ja peräti jo vuonna 2008!Erheellinen klikkailu vei minut kilpaveneuutisiin. Jonas Andersson voitti kuulemma Pietarissa.
Onkos kellään muuten tietoa kuka voitti Bahrainin GP:n 2010?Näin teki. Ja peräti jo vuonna 2008!
Yritäs rikkoa minun putki :alppu:Itsehän olen kolmatta päivää ilman alkoholiloisia.
Koeputki, virtsaputki, hiihtoputki?Yritäs rikkoa minun putki :alppu:
Ihan hyvin. Nyt ainakin, kun sai ensiavuks 20 tölkkiä Koffin kolmosta. Pakastimeen laitoin neljä jäähtymään.Miten jääkaapilla noin niinku muuten menee?
Tule hakemaan.Punkkupullo mukana muttei korkkiruuvia.
Kyllä se aukeaa ilmankin, joskin vaivalloista on. Ruuvi käy hätätapauksessa, jos olette hotellissa käy lainaamassa baarista, about viiden kerran kokemuksella aina on onnistunut. Toisaalta, kannattaa ensin tarkistaa olisko se kuitenkin kierrekorkilla.Punkkupullo mukana muttei korkkiruuvia.
Savolaistunut myyntimies nyt on jo ittessään kiero kun korkkiruuvi. Pää auki vaan.Punkkupullo mukana muttei korkkiruuvia.
Kai sulla sentään piikkikorkkarit on mukana? Paina se korkki sinne pullon sisään sen korkkarin korolla.Punkkupullo mukana muttei korkkiruuvia.
Belmis tuli hiihtämällä. Monot jalassa.Kai sulla sentään piikkikorkkarit on mukana? Paina se korkki sinne pullon sisään sen korkkarin korolla.