markoj
Custom User
En edes yritä.Yritäpä olla useammin positiivinen.
En edes yritä.Yritäpä olla useammin positiivinen.
Lähetitkö linkin Timo Toikin asiakaspalvelutoikkiin? Olisi pitänyt.Lähetinpäs positiivista palautetta hyvästä asiakaspalvelusta. Aika harvinaista näinä aikoina.
Missä semmone on?Lähetitkö linkin Timo Toikin asiakaspalvelutoikkiin? Olisi pitänyt.
Kukas Kaktuksen kera?Huomasin taannoin, että parikin kerran varsin aktiivista forumistia on editoinut suuren osan, jos ei kaikki postauksensa olemattomiin.
Elisa ajattelee kuule ihan vaan sun parasta. :thumbup:Onko muilla samoja ongelmia elisan kanssa että tökkii nin perkeleesti ja toimii kuin modeemin nopeudella? Ja tämä kaikki tapahtui heti kun uppasin yhden 100mb filun youtubeen. Onko yourtubessa joku haxi joka voi hidastaa nettisi? En tiedä mutta ehkä joku nero täällä tietää.
-edit-Huomasin taannoin, että parikin kerran varsin aktiivista forumistia on editoinut suuren osan, jos ei kaikki postauksensa olemattomiin.
-edit--edit-
Sinulla on kuukauden liikennekiintiö täynnä ja kostoksi jumittavat sitä.Onko muilla samoja ongelmia elisan kanssa että tökkii nin perkeleesti ja toimii kuin modeemin nopeudella? Ja tämä kaikki tapahtui heti kun uppasin yhden 100mb filun youtubeen. Onko yourtubessa joku haxi joka voi hidastaa nettisi? En tiedä mutta ehkä joku nero täällä tietää.
Ei ku olinkin väärässä, ainaski osittain. Ei mitään, jatkakaa!Kukas Kaktuksen kera?
Onhan tolla vaikka kuin postauksia?Kukas Kaktuksen kera?
Aivan turhaa hommaa. Mä oon jo tulostanu ne kaikki paperille ja ne on tossa hyllyssä siististi toikeittain mapitettuna.Huomasin taannoin, että parikin kerran varsin aktiivista forumistia on editoinut suuren osan, jos ei kaikki postauksensa olemattomiin.
Voisitko kirjoittaa ne mulle Word-dokumentteihin, jokainen otsikko omaan tiedostoon.Aivan turhaa hommaa. Mä oon jo tulostanu ne kaikki paperille ja ne on tossa hyllyssä siististi toikeittain mapitettuna.
On, ainoa vaan joka tuli mieleen paljon editoineena.Onhan tolla vaikka kuin postauksia?
Mun tietskari on just nyt rikki, mutta jos kelpaa, niin voin kopioida ne käsin ruutupaperille.Voisitko kirjoittaa ne mulle Word-dokumentteihin, jokainen otsikko omaan tiedostoon.
Mulla on tänä iltana Elian netti tökkinyt oikein kunnolla. Toivon mukaan huomiseksi normalisoituu.Onko muilla samoja ongelmia elisan kanssa että tökkii nin perkeleesti ja toimii kuin modeemin nopeudella?