kouvotsvoni
Banjottu
Loppuupahan se jatkuva nylkytys ja reviirin merkkailu. Ehkä myös kiimahuudot vähentyvät.. Mutta mitä se Domppari enää sitten on?
Ripulikone?Loppuupahan se jatkuva nylkytys ja reviirin merkkailu. Ehkä myös kiimahuudot vähentyvät.. Mutta mitä se Domppari enää sitten on?
Osaatko käyttää klitorista? Pitää olla herkkä kosketus eli itse en oikein hallitse. Ei kannata kokeilla kielellä, ettei gee, hoo tai bee kastu.Mulla on oma työkone asennuksessa (WinWin 7) ja tässä koneessa on se 7 sekä KLITORIS!:ahem:
Toi lainaamani viesti on postattu tammikuun 17. Nyt meni läpi 198 miinainen kenttä.Yllä oleva viesti postattu 26. lokakuuta. Nyt meni 197 miinainen kenttä läpi.
Höpö höpö.Laitan nyt liikkeelle tässä itse keksimäni huhun, että Runar ja Kyllikki tekee yhden viestin mittaisen paluun F1-forumille postaamalla tähän viestiketjuun 50000. vastauksen.
Joo mutta voi arvata ettei enää uskalla yrittää ohituksia.Domppari aikoo ottaa karting-menestystä ajatellen 'löysät pois'? Kyllähän se kierrosaikaan vaikuttaneekin, kun pallot ei pyöri tiellä.
Gee-pisteen ja bee-rapun kastuminen ei ihan onnistu edes hoo-moilaselta.Osaatko käyttää klitorista? Pitää olla herkkä kosketus eli itse en oikein hallitse. Ei kannata kokeilla kielellä, ettei gee, hoo tai bee kastu.
Huhu ei pitäne paikkansa...Laitan nyt liikkeelle tässä itse keksimäni huhun, että Runar ja Kyllikki tekee yhden viestin mittaisen paluun F1-forumille postaamalla tähän viestiketjuun 50000. vastauksen.
Heti ollaan koiraa syyttämässä.Leevi oli pierassu pallijuhlien kunniaksi kunnon ripulit yöllä keittiön matolle.
15 minuutin yökkimisen päätteeksi sain maton päällisin puolin pestyä, oli pieni matto. Loput saa hoitaa pesukone.
Sä olet ilmeisesti kertonut sille, mitä on odotettavissa. Aika vähän se on kuitenkin protestoinut.Leevi oli pierassu pallijuhlien kunniaksi kunnon ripulit yöllä keittiön matolle.
Ei, mutta se on lukenu salaa forumilta Dompparin ollessa töissä. Osa Dompparin postauksistakin vaikuttaa vähän koiramaisilta.Sä olet ilmeisesti kertonut sille, mitä on odotettavissa. Aika vähän se on kuitenkin protestoinut.