Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Markkinavoimien rummuttamat kauneusihanteet ovat tuhonneet teidän mielenne!
EIEIEIEIEIEIEI ÄSSÄ!

Kyse oli siitä, miksi läskit meikkaa? Ei siitä, mikä on kaunista ja mikä ei. Millä läski parantaa eniten omaa ulkonäköään, meikillä naamaan vai panemalla bodinsa kuosiin? Itse päädyin jälkimmäiseen ja pudotin painoa rutkasti.

Mun mielestä läski voi olla kaunis omalla vahvuuksillaan, ei meikillä.:ahem:

Näitä vahvuuksia voi olla esim. sisäinen kauneus ja hyvyys. Tai vaikka älykkyys / huumorintaju. Lancome tai Lumene ei sitä ihmiseen tuo.:nope:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mä voin just ja just ymmärtää kauneusihanteiden repimisen mainoskuvien malleista, näyttelijöistä, artisteista yms. Mutta kuka jumalauta on koskaan, missään vaiheessa, oikeesti ollut sitä mieltä, että catwalkilla polvet koukussa kävely olis mitään muuta kuin vittumaisen näköistä koikkalointia? Miten on mahdollista, että se on joku ihanne tai standardi? Sehän on ihan törkeetä pomppimista. Näyttävät vajaamielisiltä. Mieleni on tuhottu.
Peesiin ja suoran päässä ohi.:ahem:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mä voin just ja just ymmärtää kauneusihanteiden repimisen mainoskuvien malleista, näyttelijöistä, artisteista yms. Mutta kuka jumalauta on koskaan, missään vaiheessa, oikeesti ollut sitä mieltä, että catwalkilla polvet koukussa kävely olis mitään muuta kuin vittumaisen näköistä koikkalointia? Miten on mahdollista, että se on joku ihanne tai standardi? Sehän on ihan törkeetä pomppimista. Näyttävät vajaamielisiltä. Mieleni on tuhottu.
Muotisuunnittelijat on homoja. Vanhoja homoja. Ne tykkää nuorista kuikeloista teinipojista. Nuoret kuikelot teinipojat ei myy naisten rääsyjä. Catwalkeille ja kuviin valitaan malleja, jotka näyttää ja kävelee kuin nuoret kuikelot teinipojat.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Mutta onko se loppupeleissä kauniimpi sillä tavalla, vai kuseeko se vaan itseään silmään? Jos katse kiinnittyy johonkin läskimakkaroihin eikä pidennettyihin ripsiin. Vähän sama kun pistäis nätit alusvaatteet pilkkihaalarin alle....
Eikös samalla logiikalla ajateltuna kaikkien jollakin tasolla epäviehättävien ihmisten pitäisi sitten pukeutua rumiin vaatteisiin ja välttää itsensä ehostamista, koska muu olisi silkkaa itsepetosta? Vai ovatko ainoastaan lihavat toivottomia tapauksia? :rolleyes:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Eikös samalla logiikalla ajateltuna kaikkien jollakin tasolla epäviehättävien ihmisten pitäisi sitten pukeutua rumiin vaatteisiin ja välttää itsensä ehostamista, koska muu olisi silkkaa itsepetosta? Vai ovatko ainoastaan lihavat toivottomia tapauksia? :rolleyes:
Joo, sovitaan sitten niin, jos ei mene nyt ihan helposti jakeluun toi idea.:eek:
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Mutta onko se loppupeleissä kauniimpi sillä tavalla, vai kuseeko se vaan itseään silmään?
Jos se meikki on hyvin tehty niin kyllä se on paremman ja huolitellumman näkönen. Ei niin paljoa paremman näkönen, että se meikki ylipainon 'korvais', mutta silti paremman kun ilman.
Jos katse kiinnittyy johonkin läskimakkaroihin eikä pidennettyihin ripsiin. Vähän sama kun pistäis nätit alusvaatteet pilkkihaalarin alle.
Tuskin kukaan niin intensiivisesti läskejä tuijottaa ettei yhtään naamaa kattois. Ja on sillä ulkonäöllä väliä, vaikkei yrittäs ketään "siinä mielessä" viehättääkään.

Ja mitä tulee tohon meikkaukseen ja siihen käytettyyn aikaan niin 20 min joka päivä urheilua, niin ihminen on vuoden päästä paljon tyytyväisempi itseensä ja ulkonäköönsä, kuin saman ajan käyttäminen meikkaukseen.
Tuskimpa kukaan päivittäin meikkaava käyttää siihen noinkaan kauaa. Ja 20min päivässä urheilua ei painoon kovin merkittävästi vaikuta vaan se on kiinni ruokavaliosta ihan tosi paljon enemmän kun liikunnasta. Ja joo se on helppo sanoa, että syö vähemmän ja terveellisemmin, mutta jos se ois helppoa myös toteuttaa niin eihän lihavia ihmisia ois nykystä määrää.
.
.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Se piti vielä sanoa, ettei toi tollanen "vaihtokauppa" ajankäytössä ikinä toteudu. Tai siis siinä ei ole mitään järkeä, luultavasti sen ajan urheiluun löytäisi jostain muustakin, kun nimenomaan meikkaamista. Ja jos joku siitä meikkaamisesta nyt luopuisi niin todennäkösesti se ei menis urheiluun vaan johonkin muuhun.

Yleensäkin tollaset "käyttäset senkin ajan/rahan tähän toiseen mun mielestä järkevämpään toimintaan" -tyyppiset kommentit ärsyttää ihan itsessään riippumatta aiheesta.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ei se mitään.
Mt vtt... Oonko mä tosiaan editoinu sun viestiä...? Tai kaikkia viestejä...? Sori hei, en tee sitä enää. Syytän tapahtuneesta vaikka selainta tai palveluntarjoajaa ja vetoan kaikkiin osapuoliin tilanteen ratkaisemiseksi.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mun pitäisi tilata jostain noin 15 000 kg pultereita ja suunnilleen saman verran someria.
Tietäis vaan mistä noita löytyy läheltä, ettei muodostu rahtikustannukset ylikorkeiksi.
Turhan nihkeesti mainostavat nämä järkevän hintaiset pulterifirmat itteään netissä. :thumbfh:
 
Ylös