Tietenkin moottoriurheilun ja Le Mans-seriesin.tietenkin moottoriurheilun ja le mans seriesin.
Tietenkin moottoriurheilun ja Le Mans-seriesin.tietenkin moottoriurheilun ja le mans seriesin.
Tietenkin moottoriurheilun ja Le Mans -sarjan.Tietenkin moottoriurheilun ja Le Mans-seriesin.
:thumbup::ahem:Tietenkin moottoriurheilun ja Le Mans -sarjan.
Mähän lupasin kompata sua näissä jutuissa.:thumbup::ahem:
Vieläkin paree noin.
No niin, isot kirjaimet jäi näköjään vahingos pois.Tietenkin moottoriurheilun ja Le Mans-seriesin.
Onkohan se Ville vai Vilho?:doubtful:Mähän lupasin kompata sua näissä jutuissa.
Jos kohta ei tuo pieni virhe mua sinänsä häirinyt. Villelle tiedoksi.
Okkee.Jos kohta ei tuo pieni virhe mua sinänsä häirinyt. Villelle tiedoksi.
Muista komdoolit!Lähempä tankkaamaan skuutterin, hakemaan mokkulan postista ja teen visiitin McDonaldsin hampurilaisravintolaan.
Ville, kun oot minun kirjaimeni JA:t pöllinyOnkohan se Ville vai Vilho?:doubtful:
Miksi tuo 'nussimishymiö'?:doubtful:Ville, kun oot minun kirjaimeni JA:t pölliny
No kun olet mennyt nussimaan sen kirjaimet.Miksi tuo 'nussimishymiö'?:doubtful:
Veikkaan että joku luku 106 ja 108 väliltä olisi lähempänä totuutta. En vain keksi että mikä.Kahdesti tai neljästi, muttet enempää kuin kolme?
Muistithan oikeaoppisesti kattoa laskureilla, että olet alle puolen promillen?Lähempä tankkaamaan skuutterin, hakemaan mokkulan postista ja teen visiitin McDonaldsin hampurilaisravintolaan.
On sullakin hymiöille erikoisia nimiä.Miksi tuo 'nussimishymiö'?:doubtful:
Ei ole mun tuotos. Eiköhän Howdy ja Kärmes-nainen ole sen takana?:doubtful:On sullakin hymiöille erikoisia nimiä.
Paha mennä sanomaan, ei tietoo.Ei ole mun tuotos. Eiköhän Howdy ja Kärmes-nainen ole sen takana?:doubtful:
Vai Jussi?