Miksi noin paljon ruokaa?Kohta liikenteeseen kera 80% vodkan, 40% vodkan, 1l valkkarin ja neloskorin kanssa. Jos noilla nyt tän iltaa pärjäis.. Niin ja paketti makkaraa.
Miksi noin paljon ruokaa?Kohta liikenteeseen kera 80% vodkan, 40% vodkan, 1l valkkarin ja neloskorin kanssa. Jos noilla nyt tän iltaa pärjäis.. Niin ja paketti makkaraa.
Noku kaveri meinasi grillata.. Lähtö siirtyi tunnilla. Tuli puhelu ja en mie nyt enää kerkiä pinkoa pysäkille.Miksi noin paljon ruokaa?
Mä tiedän ton jätkän. Siis ton Leuku Lapin. Kova miestenmies se on. Pidä varas.:thumbfh:McMike sanoi:(*hioo lapin leukua*) Njam...
Puuma hän on.Ihan hyvin nasahtelee tuo Leijona.
Mistä löytyy LeijonaIhan hyvin nasahtelee tuo Leijona.
Romanttiset arkikohtaukset ovat niin ihania. Auttaisko pieni mustasukkaisuus tuohon? Jos antaisit sen peipen numeron vaikka?Jälkikasvu on poissa kotoa, ja kohta olis aika romanttisen suihkukohtauksen kera mekapeipen..
Ihan hyvin nasahtelee tuo Leijona.
Voithan sä senkin antaa. Vaimonvaihto ei kuitenkaan onnistu, kun oma on muilla teillään. YT:llä saadaan vauhtia kuitenkin sun punkkaan. :tongue:Mekapeipe on kyllä hieman mua mustasukkaisempaa luonnetta edustava, joten jospa annankin oman numeroni?
Minun laittamani mainoslaulu sentään oli aito, mutta ei kai tämä voi olla? Eihän?
Kyllä se on. Jossain Lauantaipussissa noita tarroja taisi muinoin olla.Minun laittamani mainoslaulu sentään oli aito, mutta ei kai tämä voi olla? Eihän?
Muistelen kanssa näin. Monesta saa nykyään niin hauskaa kaksimielistä että ehheheKyllä se on. Jossain Lauantaipussissa noita tarroja taisi muinoin olla.
Maailma on muuttunut. 70-luvulla oltiin vielä niin viattomia (jopa mainostoimistoissa).Kyllä se on. Jossain Lauantaipussissa noita tarroja taisi muinoin olla.
Tai rasistista, tai muuten loukkaavaa, ihan miltei tänäpäivänä. Lakupätkät, Pandan tuotemerkkinä. Loukkaa ainakin kahdella eri tavalla. Voi loukata vielä mielikuvituksen rajoille. Sukulaku. Vielä pitemmälle menee, jos oikein kaivaa mielikuvitusta.Muistelen kanssa näin. Monesta saa nykyään niin hauskaa kaksimielistä että ehhehe
Kai se on aito.Minun laittamani mainoslaulu sentään oli aito, mutta ei kai tämä voi olla? Eihän?