Paarma? Just kun ehtii tottua itikoihin, niin eikös noita ala vilistää silmissäOlipa 'mukava' kokemus naplata autoon istuinsuojia (koiran takia), kun mittarissa oli kolmekymmentä astetta ja ympärillä pörräsi koko ajan ampiaisia ja kaiken maailman herhiläisiä. Joku pisti/puraisi ilmeisesti, kun on kammottavan iso punainen kutiava läimäre hyvin näkyvällä paikalla kaulassa. :doubtful:
Paljon mahdollista. Niitäkin siellä oli. :doubtful:Paarma? Just kun ehtii tottua itikoihin, niin eikös noita ala vilistää silmissä
Ihan oikein, että mäiskitään huligaaneja uimapatjalla. Sitä paitti niistä tulee myöhemmin motoristeja, ja sitten ei enää uskaltaisi mäiskiä.Tänään ollessani uimarannalla eräs äijä pysäytti kaikki mopoilijat jotka ajoivat rannalla olevaa polkua pitkin. Sillä oli myös krokotiilin mallinen uimapatja, jolla se hakkasi nuo nuorisohuigaanit. Huusi pää punaisena ettei siellä saa ajaa mopoilla.
Eräs äijä pysäytti eilen auton joka yritti ajaa polkua pitkin uimarannalle. Äijällä ei ollut krokotiilia eikä se huutanut pää punaisena. Ajaja edusti runsaslukuista paikallista vähemmistöä, jonka mainitseminen olisi rasistista.Tänään ollessani uimarannalla eräs äijä pysäytti kaikki mopoilijat jotka ajoivat rannalla olevaa polkua pitkin. Sillä oli myös krokotiilin mallinen uimapatja, jolla se hakkasi nuo nuorisohuigaanit. Huusi pää punaisena ettei siellä saa ajaa mopoilla.
EIJEI! Autoilu lisää ilmastonmuutosta -> tulee vaan entistä kuumempi!Taas on niin kuuma, että on pakko lähteä ajelemaan.
MAAN TAPA!Sinänsä kummallista ajattelua. Minä kun AINA hommaan matkakohteestani kartan jo netistä etukäteen. Ja yleensä vielä paikan päältä jonkinlaisen matkailukartan. Kai se on jonkinlaista seikkailuhenkeä sitten, että mennään suin päin.
Olen kostanut tämän ja ajellut Venäjällä ilman päämäärää ja kielitaitoa. Esim. miliisit olen saanut opastamaan hotellille jossain itäisessä osassa Novgorodin oblastia.Sinänsä kummallista ajattelua. Minä kun AINA hommaan matkakohteestani kartan jo netistä etukäteen. Ja yleensä vielä paikan päältä jonkinlaisen matkailukartan. Kai se on jonkinlaista seikkailuhenkeä sitten, että mennään suin päin.
Oliko tänään kuuma telttassa vai olikohan se sauna?Tänään kävimme Imatralla bongaamassa Jytäjyrsijät. Hieno keikka, niin paljon horjuvia tanssijoita ja kaatuilua en ole nähnyt missään festareilla! Olikos WebSlave moshaamassa paikalla?