Mä pelastan niitä kanssa silloin kun sisälle eksyvät. Ne ovat hyödyllisiä, kun pölyttävät kasveja. Ampiaisia, hyttysiä, paarmoja ja kärpäsiä sen sijaan tulee listittyä useita päivässä.Itsehän pelastin tänään kimalaisen
Onhan ampiaiset hyödyllisiä ihan samasta syystä.Mä pelastan niitä kanssa silloin kun sisälle eksyvät. Ne ovat hyödyllisiä, kun pölyttävät kasveja. Ampiaisia, hyttysiä, paarmoja ja kärpäsiä sen sijaan tulee listittyä useita päivässä.
Tee biisejä ilman sanoja, (niinkuin minä teen) pääsee paljon helpomalla. :thumbfh:Pitäis kirjoittaa biisin sanat loppuun, mutta raportoin sen sijaan f1-forumille Hyvinkäälle suuntautuneesta matkasta.
Ei oo oikein sellasta... inspiraatiota. On vain kideraatio. Ja metsäraatio.
Tässä kyseisessä tapauksessa pääsis kyllä todellakin helpolla, koska biisissä on jo valmiina toisten tekemät sävelet.Tee biisejä ilman sanoja, (niinkuin minä teen) pääsee paljon helpomalla. :thumbfh:
Taidan käydä tänään. :alppu:Ens perjantaina taitaa olla pakko käydä OpusKoossa.
Mie taidan käydä jääkaapilla-> :alppu:Taidan käydä tänään. :alppu:
Taitaa täytyä tulla mukaan. :alppu:Ens perjantaina taitaa olla pakko käydä OpusKoossa.
Älä nyt mihinkään Alepaan mene tarjouslihojen perässä. Osta merkkituotteita alan liikkeistä!Nälkä. Edellisestä ruokailusta 11h. Seuraavaan 2. Mitähän lihaa sitä hakis Alepasta.
Luin vähän väärin.1,3% postauksistani kohdistunut "Tänne kaikki olutarvostelut"-toikkiin, muut ovat humputeltu ja floodattu.
Luin vähän väärin.
No nyt olen Opuksessa. Kippis & kulaus.Taidan käydä tänään. :alppu:
Jätkä postailee baarista:nope:No nyt olen Opuksessa. Kippis & kulaus.