Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Mikko Kekäläinen takaisin!

Kesän aikana Radio Suomessa vaihdettiin Mikko Kekäläisen Aamukiekuu uuteen Stereotestiin. Siinäpä meni aamuista hohto. Mikon ja kumppaninsa kuunteleminen toi hyvää mieltä aamuun. Nyt siellä narisee joku ikävystyneen kuuloinen naisääni, eikä se paljon innosta. Mikkkkooooooooooooooo!!!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vein vanhemman tytön kaupunkiin kouluun. Kohta vois vetää kypärän päähän ja lähteä lyhyelle (n. 40 km) pyörälenkille.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Ahaa. Sinua on tollee kokoomuslaisesti kusetettu....


Ensin puhutaan ja luvataan :ahem::ahem::ahem: (Kataisen äänellä sitä ja tätä) ja sitten se kielletään. (en minä ole tuollaista sanonut koskaan :frank:)
Sulla on varmaan tarkkaa tietoa miten erilainen rikollisuus ja pitämättömien lupausten antaminen tai niistä luistaminen jakautuu puoluekannan mukaan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vein vanhemman tytön kaupunkiin kouluun. Kohta vois vetää kypärän päähän ja lähteä lyhyelle (n. 40 km) pyörälenkille.
Jaa, tuli sitten pyöräiltyä 33,5 km. Pyörä oli eilen huollossa ja halusin vain tsekata että kaikki toimii. Pinnat oli kiristetty (kuskillahan ne on kireellä muutenkin, esim. sään takia) ja vaihteet säädetty. Hyvin toimi.:thumbup:

Kohta vois klippa gräset.:ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Loppuu muuten loma siihen, kun lähden ajamaan Nummelaa kohti ja huomista palaveria Lahdessa.:eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Pitkästä aikaa tuli kuunneltua YleX:ää eilen ja toissapäivänä... Siis ei se ollut todellista. NRJ:llä tule syvällisempää tekstiä kuin siltä kolmen hengen kanalaumalta. Samat biisitkin tuntuivat soivan sen pitkän tunnin aikana.

Jokohan minä monesti autosta kirjoitin? Virtalukon pohja vaihdettu. Lopputuloksena mankka pimeänä, vilkku toimii miten sattuu, töötti huutaa ja piuhat piti irroittaa, ratti jäi nurinperin ja kasa ruuveja jäi yli. Mutta auto pelittää.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Jokohan minä monesti autosta kirjoitin? Virtalukon pohja vaihdettu. Lopputuloksena mankka pimeänä, vilkku toimii miten sattuu, töötti huutaa ja piuhat piti irroittaa, ratti jäi nurinperin ja kasa ruuveja jäi yli. Mutta auto pelittää.
Aika hyvinhän se remppa sitte onnistu.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Vein vanhemman tytön kaupunkiin kouluun. Kohta vois vetää kypärän päähän ja lähteä lyhyelle (n. 40 km) pyörälenkille.
Minä olen ihan luullut jotta JA:lla on vain yksi kpl poika ja täts it. Mut hei, opinpahan tänäänkin jotain!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Minä olen ihan luullut jotta JA:lla on vain yksi kpl poika ja täts it. Mut hei, opinpahan tänäänkin jotain!
Mä sain tässä suhteessa Belmiksen kanssa 2 tyttöä kaupanpäällisinä!:D

Hei, me ollaan ns. kierrätyskamaa eli ekolooginen vaihtoehto.:eek::thumbup:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Onnea :thumbup:
Tänks tänks, ihan voi onnitella!
Kohti uusia tuulia. Uutta mahdollista työpaikkaa käyn katsomassa lauantaina.
Lähetin niille CVn ja va<stauksena tuli et voin aloittaa vaikka samantien! :ahem:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Tänks tänks, ihan voi onnitella!
Kohti uusia tuulia. Uutta mahdollista työpaikkaa käyn katsomassa lauantaina.
Lähetin niille CVn ja va<stauksena tuli et voin aloittaa vaikka samantien! :ahem:
No niin. Siitä se :)
 
Ylös