Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Huomenta.
Huomenta.
Oli toi Puumanainen ihan hyvä ainakin itsestäni.Ei oikein iskenyt Puumanainen ainakaan ekalla kerralla. Sitä vastoin Frasieria jaksaa katsoa vieläkin.
Eip vielä oo...Oliskin jo! Pitää ensin vaan vähän varmistella että missä maa tuntuu mukavimmalta varpaiden välissä..Mää luulin, notta sulla oli oma firma?
Pistä pystyyn sellanen drive-in kampaamo. Se olis ihan varma hitti Porvoossa päin :thumbup:Eip vielä oo...Oliskin jo! Pitää ensin vaan vähän varmistella että missä maa tuntuu mukavimmalta varpaiden välissä..
Mmmmmmmmmmmm...jsos sopii niin mä vielä vähän harkitten. Ei siinä muuta, mut jos kaikilla Porvoossa ei ookkaan avoautoa niin voi muuttua työasennot epä ergonomikseksi.Pistä pystyyn sellanen drive-in kampaamo. Se olis ihan varma hitti Porvoossa päin :thumbup:
Minkä varpaiden? Isoko varpaiden? Sitäkö tässä nyt haetaan?Eip vielä oo...Oliskin jo! Pitää ensin vaan vähän varmistella että missä maa tuntuu mukavimmalta varpaiden välissä..
Veikkaan, että asiakkaita riittäis hieman pidempääkinMmmmmmmmmmmm...jsos sopii niin mä vielä vähän harkitten. Ei siinä muuta, mut jos kaikilla Porvoossa ei ookkaan avoautoa niin voi muuttua työasennot epä ergonomikseksi.
-Rullaappa herra ikkuna auki niin hyppään syliin ja leikkaan sun tukan!
Metskuuu! Sä mietit nyt ihan liian syvällisiä.Mites asiantuntijat sanoo, mikä olis suomalainen termi pumalle? Siis, kun cougar, joka on siis kypsään ikään ehtinyt, nuorten miesten perään oleva nainen, on kerran kääntynyt puumanaiseksi, niin mikä on puma? Pumaa käytetään Ameriikassa noin kolmekymppisistä naisista, jotka hamuaa nuorta kalupakkia.
Mulle pelkkä pesu ja fööni. Wash and blow me.Mmmmmmmmmmmm...jsos sopii niin mä vielä vähän harkitten. Ei siinä muuta, mut jos kaikilla Porvoossa ei ookkaan avoautoa niin voi muuttua työasennot epä ergonomikseksi.
-Rullaappa herra ikkuna auki niin hyppään syliin ja leikkaan sun tukan!
Ei ku noi...noi....NOI KESKIVARPaAT!!!!Minkä varpaiden? Isoko varpaiden? Sitäkö tässä nyt haetaan?
En tiedä asiantuntijoista, mutta mulle tuli mieleen Hannele.Mites asiantuntijat sanoo, mikä olis suomalainen termi pumalle? Siis, kun cougar, joka on siis kypsään ikään ehtinyt, nuorten miesten perään oleva nainen, on kerran kääntynyt puumanaiseksi, niin mikä on puma? Pumaa käytetään Ameriikassa noin kolmekymppisistä naisista, jotka hamuaa nuorta kalupakkia.
Joo, terveisiä Hannelelle.En tiedä asiantuntijoista, mutta mulle tuli mieleen Hannele.
Ethän sä nyt enää niin nuori ole?Joo, terveisiä Hannelelle.
Mun tosiaan turha lähtee puumamettälle. Menee ylikypsäks. Tai helppoohan se olis jos tykkäis well done -osastosta. Painais paikallismarttojen piirakkailtaan riehumaan.Ethän sä nyt enää niin nuori ole?
PMetskuuu! Sä mietit nyt ihan liian syvällisiä.
Sun kuuluis miettiä et oonko mä söpö vai nöpö näin aamusta.:frank:
Näistä varvasjutuista tuli mieleen tämän aamun Ilta-Sanomissa ollut uutinenMinkä varpaiden? Isoko varpaiden? Sitäkö tässä nyt haetaan?
Sairaala antoi isovarpaan haudattavaksi sikiön sijasta
13.08.2010 09:51
Amerikkalaisnainen Amy Ramos oli viidennellä kuulla raskaana kun hän sai keskenmenon. Hän järjesti miehensä Richardin kanssa hautajaiset sikiölle viime keskiviikkona.
Kaksi tuntia hautajaisten jälkeen sairaalasta soitettiin. Lääkäri selitti, että sekaannuksen johdosta hautaustoimistolle olikin luovutettu sikiön sijasta jonkun toisen ihmisen amputoitu isovarvas.
Hauta avattiin ja aivan oikein, pikkuruisesta arkusta löytyi isovarvas.
Ramosit syyttävät nyt houstonilaista sairaalaa ja hautaustoimistoa mm. virheestä tunnistamisessa. He vaativat oikeusteitse vähintään 100 000 dollarin korvauksia.