Saiskos isomman kuvan, ei meinaa noin pienestä saada selvää..Tuoli hajos alle, vuoden vanhat vasta ei nyky laadusta tehdyt kestä, kivasti rusahti yks jaloista mut ei onneks poikki.
No joo, mut tommosta se nykylaatu jakkaroissa on.Odotin jotain mielenkiintoista kuvaa,mutta siellä olikin joku rupunen jakkara.
Selevä tämän sain, kuittaa.24 meganen nettikin meinaa kaatua saatana, pienempiä kuvia kitoosss.
Tervetuloa! :thumbup:Hitto kun tekisi mieli muuttaa Kuopioon.
Kun saisi työkuviot kondikseen siellä suunnalla niin eipä juuri mikään pidättelisi minua enään täällä etelässä.
Tänne päin vuoan .Hitto kun tekisi mieli muuttaa Kuopioon.
3-4 kertaa vuodessä käyn siellä ja joka kerta tunne vaan vahvistuu että mun kuuluisi asua siellä.Tervetuloa! :thumbup:
Kuopio on hieno paikka. Ei ole ollut huonoja reissuja sielläpäin.3-4 kertaa vuodessä käyn siellä ja joka kerta tunne vaan vahvistuu että mun kuuluisi asua siellä.
Titanic uppoaa vesiesteeseen!Viereisessä golf-klubissa alkoi nyt sitten raketit paukkua.
Tapat sen ilveksen brutaalisti ja kärvistät sen kaasuhellassa. Hyvää tuleepi.Muija tuli lenkiltä säikähtäneen näköisenä. Oli nähnyt ilveksen.
Eipä tulisi het ekana mieleen, että suomen suurimmassa lähiössä törmäät moiseen petoeläimeen. Tietysti hakametsä on lähellä, jokseenkin selittää.
Ennätti pirulainen luikkia karkuun. Täällä suomen asunnossa on onneksi ihan sähköhella. Ei tarvitse elää jatkuvassa kuolemanpelossa.Tapat sen ilveksen brutaalisti ja kärvistät sen kaasuhellassa. Hyvää tuleepi.