Ei niitä saa, ellei tee manual laborilla. Nestailet kato itte pesiksi päällekäin!Eikun siis, niinku tollai, u'know!
Ei niitä saa, ellei tee manual laborilla. Nestailet kato itte pesiksi päällekäin!Eikun siis, niinku tollai, u'know!
Njuu, sitä pelkäsinkin. Ei millään vaan viittis näin automaation aikoina tehdä käsitöitä.Ei niitä saa, ellei tee manual laborilla. Nestailet kato itte pesiksi päällekäin!
Oon 97% varma että Forumin ominaisuuksista tuon nested quotesin saa päälle, mutta jollain forumeilla missä oon tota nähnyt, niin monesti mennyt peräkkäiset quottailut melko lukukelvottomaan muotoon.Njuu, sitä pelkäsinkin. Ei millään vaan viittis näin automaation aikoina tehdä käsitöitä.
Mitä olen tämän mahdollisuuden olleen käytössä eri paikoissa, on se johtanut tarpeettoman pitkien mielipiteenvaihtojen mukana raahaamiseen. Ei paljon naurata, kun on kolmen näytöllisen mittainen sisäkkäisquottaus ja alla nasevasti "peesaan".Oon 97% varma että Forumin ominaisuuksista tuon nested quotesin saa päälle, mutta jollain forumeilla missä oon tota nähnyt, niin monesti mennyt peräkkäiset quottailut melko lukukelvottomaan muotoon.
Nythän mä muistankin, että tommonen ominaisuus oli forumin jonkun softapäivityksen jälkeen hetken käytössä. Hulinaksihan se meni, kuten arvata saattaa.Oon 97% varma että Forumin ominaisuuksista tuon nested quotesin saa päälle, mutta jollain forumeilla missä oon tota nähnyt, niin monesti mennyt peräkkäiset quottailut melko lukukelvottomaan muotoon.
Koko päivän 65:sen sääntöjä copy-pastennut kännissä manuaalisesti kännissä.Kouvo on ollut tänään taka-alalla ja hiljaa, koska se rupesi kirjoittamaan meille sellaisia jatkoaika -tyyppisiä sääntöjä. Sääntökirjan pituus tulee olemaan suht. sama, kuin genenven sopimuksella.
Polkupyörän talutuspolkupyörä. Kätevä vehe.
Hienoa, jotta tieto kulkee!:thumbup:Hieno mies tuo Pyryf
Boring mesta. Ainoo hyvä puoli on, että soffat on siksi matalat että tytöiltä näkyy hameen alta pitkäreisi. Kesällä jees, noutopaikka.Huh huh, pääsin pois tuolta duunista. Olipa osa vieraista jo aika tuubassa. Lähtivät Teatterin Kellobaariin.
Sama muistikuva pyrkii mieleen menneisyydestä. Paitti, ettei ole kuvaa hulinasta?Nythän mä muistankin, että tommonen ominaisuus oli forumin jonkun softapäivityksen jälkeen hetken käytössä. Hulinaksihan se meni, kuten arvata saattaa.
Moderaattoreilla ainaskin tuossa Quoten oikealla puolella.Sama muistikuva pyrkii mieleen menneisyydestä. Paitti, ettei ole kuvaa hulinasta?
Multiquotenappulakin, tjsp, taisi olla softassa joskus? Tai siis postausikkunassa näkyvillä.
Ei ole huomiota, notta milloin tuo on poistunut forumilta...
On vipilläkin ainaskin kyllä se siinä niin..Moderaattoreilla ainaskin tuossa Quoten oikealla puolella.
Moderaattoreilla ainaskin tuossa Quoten oikealla puolella.
Ja muillakin. Tai bannatuista en tiedä.On vipilläkin ainaskin kyllä se siinä niin..