Puhis
Banned
Huomenta. Aamutupakalla huomasin notta Kehä I Pukinmäen kohdalta aika tukossa keskustaan päin.
Tosi erikoista, Kehä I kun ei mene keskustaan päin.Huomenta. Aamutupakalla huomasin notta Kehä I Pukinmäen kohdalta aika tukossa keskustaan päin.
Meneekö se kokoomusta päin sitten?:doubtful:Tosi erikoista, Kehä I kun ei mene keskustaan päin.
60,882 postausta ja tota häpeät? :doubtful:Meneekö se kokoomusta päin sitten?:doubtful:
Joo, oli huono. Häpeän.
Emmä enää. Ehtinyt jo monta kertaa mokata itsensä tuon jälkeen.60,882 postausta ja tota häpeät? :doubtful:
Tapiolan keskustaa päin menee. Älä ole noin kapeakatseinen.Tosi erikoista, Kehä I kun ei mene keskustaan päin.
Meneekö Lapinmäentie Pohjolan keskustaa päin?:doubtful:Tapiolan keskustaa päin menee. Älä ole noin kapeakatseinen.
:wink:
Sehän ON maailman keskipisteessä.Meneekö Lapinmäentie Pohjolan keskustaa päin?:doubtful:
Voitit voiton. Minulla on vain 11.Mun työhuoneen ikkunan sälekaihtimessa on 75 sälettä.
Jee, tätä ei kukaan vie pois, se on saatu ja viety historiankirjoihin.Voitit voiton. Minulla on vain 11.
Mulla näyttäis olevan 63.Mun työhuoneen ikkunan sälekaihtimessa on 75 sälettä.
Oli puhe ikkunasta eikä ampuma-aukosta.Voitit voiton. Minulla on vain 11.
Pystyy. Anttiin yhteyttä. Mode eivät vissiin pysty tuohon?Pystyyks tääl mitenkään vaihtamaan Villeneuve88:n tilalle toisen nimen, silleen et vanhat tiedot säilyy?
Ajattelin luvut ja kuski nimen vaihtaa ihan vaan omaan lempinimeeni.
Oikein. Eivät pysty. Antti pystyy ja homma toimii 107% nopeammin, jos samalla tukee ihanaa forumiamme rahallisesti ja ostaa itselleen pikaVIPin. *vink vonk*Pystyy. Anttiin yhteyttä. Mode eivät vissiin pysty tuohon?
Ja tietty 20€ perään ni sit onnistuu varmaanPystyy. Anttiin yhteyttä. Mode eivät vissiin pysty tuohon?
... Jonka minä myös säntillisenä forumilaisena tein. 20€ hyvään tarkoitukseen. :thumbup:Oikein. Eivät pysty. Antti pystyy ja homma toimii 107% nopeammin, jos samalla tukee ihanaa forumiamme rahallisesti ja ostaa itselleen pikaVIPin. *vink vonk*