Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Sama asuste ja kaverin pakoputkea tarkastamaan ->
Auto:eek: Itellä taitaa pyöriä kaksimielisyydet, liskot ja rakkolevät edelleen.
Ei tossa kyllä tarvita edes mitään kovin kaksimielistä mielikuvitusta, että tietynlaiset "pakoputket" mieleen tulee.

Onkos humanistinen villapaita muuten jotain tuon tyylistä kuin Timo Kahilaisella on yllään tällä videolla? Minuutin kohdalla alkaa villapaidan/villapaidat sisältävä musiikkiosuus.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ei nyt sentäs tuommoista, mikä vaatisi kipparilakkia lisäkseen. Muutenhan tuo meininki on kuin risteilyltä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Olipa vaikuttava ja liikuttava dokumentti Prisma juuri eli Olen käynyt kuussa.

Top Gearin James Mae menee sanattomaksi kun pääsee avaruuslennolle 21 kilometrin korkeuteen- saa sentään sanotuksi sieltä palattuaan, että "jos jokainen ihminen saisi käydä siellä niin maailmanpolitiikka, uskonto ja koulutus muuttuisivat täysin".

Miten olisi jos ja kun kaupalliset avaruuslennot tulevat lähivuosina, että lähettäisiin maailman kaikki valtiopäämiehet, suurimpien sotilasvoimien komentajat, maailman 100 suurinta yritysjohtajaa ja kirkkokuntien päät avaruuslennolle? Hyväksi aluksi siis.
 

Örfil

Guest
Miten olisi jos ja kun kaupalliset avaruuslennot tulevat lähivuosina, että lähettäisiin maailman kaikki valtiopäämiehet, suurimpien sotilasvoimien komentajat, maailman 100 suurinta yritysjohtajaa ja kirkkokuntien päät avaruuslennolle? Hyväksi aluksi siis.
Urakierron kannalta voisi panna sen verran mustaa ruutia enemmän raketin alle että lennähtäisivät kuuhun saakka.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Noh Puhis ja muija lähti tonne jonnekki ihan vitun kujalla tai siis Puhis ihan vitun kujalla ja muija jotenki mestoilla mut mä jäin tänne vartioimaa kämppäää silaikaa ja mulle jäi kaikki juotava tänne! EPIC WIN! :ahem::ahem::alppu:
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Noh Puhis ja muija lähti tonne jonnekki ihan vitun kujalla tai siis Puhis ihan vitun kujalla ja muija jotenki mestoilla mut mä jäin tänne vartioimaa kämppäää silaikaa ja mulle jäi kaikki juotava tänne! EPIC WIN! :ahem::ahem::alppu:
Mahtavaa. Nyt Joni äkkiä känni päälle! :alppu:
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Noh Puhis ja muija lähti tonne jonnekki ihan vitun kujalla tai siis Puhis ihan vitun kujalla ja muija jotenki mestoilla mut mä jäin tänne vartioimaa kämppäää silaikaa ja mulle jäi kaikki juotava tänne! EPIC WIN! :ahem::ahem::alppu:
\o/

...eiku!
 
Ylös