Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Joko neuvostoliittoon juuri hyökättiin, tai sitten pihalla on ilotulitus menossa. En jaka nousta katsomaan, tyydyn vain kuuntelemaan pauketta.
Mä olen kyllä kuullut väitettävän, että kun itäraja ylitetään, kelloja siirretään tunti eteenpäin ja allakkaa 30 vuotta taaksepäin, mutta en tiennyt, että joku tekee oikeasti niin.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Syyssiivous alkaa nyt. Imurointi, tolulla pyyhkiminen, puhtaat lakanat, kaappien ja hyllyjen järjestelyt, turha krääsä varastoon tai roskiin, kylppärin puunaus, parit koneelliset pyykkiä ja jääkaapin puhdistus.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Pitäis mennä pojan kanssa juoksemaan n. 10 kilsaa.

Mutta katsotaan nyt Simpsonit ensin.:ahem:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mistä tätä roinaa oikein tulee? Kledjujakin kun pahasella pissiksellä. :mad_old:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Kävin hetken tarkkailemassa Tallinamaratonia. Kukaan ei hymyillyt, eikä monikaan askel enää ollut kovin lennokas tuossa 38km merkillä. Muutama näytti siltä, että jos ei nyt sentään henki, niin ainankin taju lähtee ihan kohta.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Sellainen kauppareissu. Onneksi olin isän autolla. :D
225/55 R16 gummi on halvempi kuin 235/40 R18 mikä ois ollu omassa. :D
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Ensimmäistä kertaa sain hajoitettua henkilöauton renkaan. Joskus 2002 kesällä ajoin yhden rekan renkaan samallalailla pultin läpi. Ja sekin oli kuskinpuoleinen eturengas. :eek:
Kerran olen silloisen Golffin kesärenkaani tuhonnut kun renkaanvaihdon jälkeen nostin niitä pinoon ja toinen rengas oli jalkaani vasten nojallaan pystyssä. No sehän kaatui siitä ja lattialla oli listanpätkä jossa naula pystyssä. Sehän meni kyljestä läpi ja suhina vain kävi. Tosin mitään vahinkoa siinä ei käynyt koska olin jo ennen renkaanvaihtoa päättänyt että ensi keväänä ostan uudet renkaat. Kulutuspintaa niissä oli vaikka kuinka paljon mutta ne oli varmaan 10 vuotta jo vanhat. Kovettuneet eli pito oli aika heikko. :D
 
Ylös