aaa no perkelesMutku sanoi:Sen pojasta... tsiikaa ralli toikkiin...
"ralli on mun rattoni" ...
aaa no perkelesMutku sanoi:Sen pojasta... tsiikaa ralli toikkiin...
"ralli on mun rattoni" ...
S.A sanoi:Mäkin aattelin Anitaa.
Ekkös sä ole mulkku lomilla?Micael sanoi:Kyllä saunominen tekikin hyvän ja rennon fiiliksen.
En ole mulkku -lomalla vaan ansaitulla hiihtolomalla.Moe Szyslak sanoi:Ekkös sä ole mulkku lomilla?
Silloin on AINA HYVÄ JA RENTO VIILIS. :ahem:
:thumbup:Micael sanoi:En ole mulkku -lomalla vaan ansaitulla hiihtolomalla.
En ole vielä mutta tulevan viikon aikana on tarkoitus hiihdellä murtsikkaa ainakin 20 km ja käydä muutamana päivänä Tahkolla laskettelemassa.Moe Szyslak sanoi::thumbup:
Ookko hiihtänyt? Kävin tänään Belmondon kanssa, TYÖPÄIVÄN JÄLKEEN, hiihtämässä toi Haminalahden lenkki (23.4 km). :thumbup: :ahem:
Joo, sanoppa muuta! Rupes huvittaan kun julkistetaan jotain palkintoo missä Antti Tuisku on ehdolla niin just kun se kaveri siellä lavalla on kertomassa voittajan, niin yleisöstä kuuluu epätoivoisia ANTTIIII, ANTTIII huutoja. :nope: Voi jeesus, ja HIM:n kanssa sama homma. Tainnu monet unelmat jo särkyä noilla katsojilla. :thumbup:Jacques sanoi:Noloa kun tossa emma-gaalassa on yleisönä jotain pissiksiä jotka rääkyy tuolla kokoajan. Muistelin että viime vuonna oli sama juttu. Ihme meininkiä.
Kumman ?Moe Szyslak sanoi::thumbup:
Kävin tänään Belmondon kanssa, TYÖPÄIVÄN JÄLKEEN, hiihtämässä:thumbup: :ahem:
Mä kun Rauman kielestä tiiä muuta kuin: Kummone paat silt jäi ja Ol niingu godonas, niin en ymmärrä sun postauksesta kuin alkukirjaimen.Il Tempo Gigante sanoi:Kumman ?
Sekö on lomilla? Outoa kun ei oo mitään sanonu.Moe Szyslak sanoi:Ekkös sä ole mulkku lomilla?
Silloin on AINA HYVÄ JA RENTO VIILIS. :ahem:
Niin kumman Belmondon kanssa olit hihtaamasa ?Moe Szyslak sanoi:Mä kun Rauman kielestä tiiä muuta kuin: Kummone paat silt jäi ja Ol niingu godonas, niin en ymmärrä sun postauksesta kuin alkukirjaimen.
Tehdään nyt tiettäväksi, että mä olen ensi viikon LOMALLAKnowHow sanoi:Sekö on lomilla? Outoa kun ei oo mitään sanonu.
Jacques sanoi:huh.. tulipa eilen ryypättyä pitkästä aikaa.. Koin myös useita NSE:itä eilen. :ahem:
Tehdään nyt myös yksintein tiettäväksi, notta ma olin päättymässä olevan viikon lomalla.Micael sanoi:Tehdään nyt tiettäväksi, että mä olen ensi viikon LOMALLA
Minä hiihtelin saunasta hieman jälkeesi ulos. Sama lopputulos kuitenkin :thumbup:Il Tempo Gigante sanoi:Tämä tuli juuri saunasta. Fyysinen olotila on suhteellisen rento ja mukava.