Jaahas, Keijot huusi mulle varoituksen
. Jo toleranssisiiven taidokkaasta vittuilusta saamaa varoitusta kannattaisi miettiä. Tietysti on helppo ajatella sen olevan bensan heittämistä liekkeihin ja lopulta provosointi, sana joka löytyy säännöistä ja oikeuttaa varoitukseen. Se taisi kuitenkin osua kohteeseensa ja sellaista täällä vapaalla harrastetaan. Dompparikin taisi kysellä rajoista, olikohan vittuilun ja provosoinnin, ja se on veteen piirretty viiva. Mun perjantaisten määrittely provoiluksi perustuu vain haluun mitätöidä asiani, eiliset olivatkin jo kaukana provoista.
jps:n ja mun paskasakki -heittoni irroittaminen asiayhteydestään ja alkeellisimman argumenttivirheen käyttäminen osoittamaan koko kkwcs:n leimaamisesta on säälittävää. Kuten jo sanoin, sellaisen yrittäminenkin olisi täysin naurettavaa. Silti mantraa vaan hoetaan ja hoetaan.
Niin kauan kun asiasta käydään keskustelua, osallistun mielelläni kyseiseen keskusteluun.
Keskustellut et ole ollenkaan, olet vain Jakuesin tavoin leimaamassa mun kirjoitukseni provoksi.
Kuten sanoit, uhkailu ei ole missään mielessä hyväksyttävää. Mutta sekään ei ole hyväksyttävää, että vittuillaan toisille niin pitkään ja säälimättä, että päässä lopulta pimahtaa.
Koska Puhis pillastui mun kirjoituksestani, sanon tästä pari sanaa.
Tuohon viestiin vastasin muiden tyylistä poikkeavasti koska tuollaiset tarinat ovat aina vain kalpea aavistus todellisuudesta ja sain tietysti Jakuesin kimppuuni. Tarina sai mut kuitenkin huolellisesti harkitsemaan Puhikselle vittuilua. En muista sitä juurikaaan tehneeni, en ainakaan pitkään aikaan ja riehumisen aiheuttanutta viestiä kirjoittaessani ei Puhis tullut ollenkaan mielessä. Kerran jossain hassuttelutoikissaan Toikki taisi yllätyksekseni huutaa mua ja Puhista kehään, mutta jätin heti asian siihen. Joidenkin rankka kiusaaminen on ollut ikävää luettavaa, mutta siltikin sanon että eivät nekään ihan tyhjästä kumpua.
Kaikki panivat varmaan perjantaina merkille, että en vastannut ollenkaan Puhiksen purkaukseen, se sai minut pelkästään surulliseksi, kuten olen ihan tosissani muutenkin ollut hänen tilanteestaan. Lisäksi olen ollut erittäin onnellinen siitä, että karting näyttää olevan hänelle mieluinen harrastus.