FW08
Registered User of Talent
Osallistun päivän huonoin -kilpailuun:vaimo on avo-sellainen.
Jos sun vaimo on avo-sellainen, niin onko teillä sitten avoin suhde ja jos on, niin onko sun hoidot avo-hoitoja?
Osallistun päivän huonoin -kilpailuun:vaimo on avo-sellainen.
Hetken mietin saman tyyppistä läppää heittää, ja se jo tässä näytölläkin oli kirjoitettuna. Mutta itsesensuuri esti painamasta "submit reply"-painiketta.Osallistun päivän huonoin -kilpailuun:
Olisko taas ollut joku natsivitsi?Hetken mietin saman tyyppistä läppää heittää, ja se jo tässä näytölläkin oli kirjoitettuna. Mutta itsesensuuri esti painamasta "submit reply"-painiketta.
Se on kiva nähdä, että joillakin se itsesensuurin taso on vielä alhaisempi kuin minulla, tai sitten sitä ei ole lain.
Minulla itsesunsuurin asemaa edustaa tuo ylin, selittävä, rivi.Se on kiva nähdä, että joillakin se itsesensuurin taso on vielä alhaisempi kuin minulla, tai sitten sitä ei ole lain.
Niihin en sovella sensuuria. Suora putki vallan.Olisko taas ollut joku natsivitsi?
Päivänselvä tanssiinkutsu oli, granny-mamboon kammarissa.Oopperan ratikkapysäkillä oli jollain mummolla neuvo mulle: "sulla on tanssijan vartalo, sun kannattais mennä tanssitunnille". Ei kai tässä muu auta.
Voi vittu. Ylpistelin onneni ohi. Mehekin kertonut että mitä vanhempi varsi sitä sitkeempi liha. Ennen sotia syntyneet osaa kuulemma pula-ajan temput. Se on semmonen temppu että sen jälkeen ei oo mistään pula. Että ois niinku well-done.Päivänselvä tanssiinkutsu oli, granny-mamboon kammarissa.
Varma tieto.
Muistutat joten Uotista? Mummon GayRadar antoi väärän hälyn :thumbfh:Oopperan ratikkapysäkillä oli jollain mummolla neuvo mulle: "sulla on tanssijan vartalo, sun kannattais mennä tanssitunnille". Ei kai tässä muu auta.
Onhan se kilpailukykyinen?*repii NouHau:ta siitä*
Mä lähden ajamaan Ferrarilla. Ei tartte repiä siitä.
Onse, voitin just Spa:n kisan.Onhan se kilpailukykyinen?
Tuosta eropaketista selvisi, että se oli sen verran salainen, ettei työpaikan luottamusmies tai palkanlaskijakaan asiasta tienneet (vaikka luottamusmies oli yt-neuvotteluissa). Rahallisen sanktion uhalla kenellekään siitä ei olisi saanut kertoa. Eli jos nuo äidin kyselyt liitosta, kelasta ja luottamusmieheltäkin olisivat tulleet julki niin ainakin osa eropaketista olisi mennyt. Ansiosidonnaista tuollaisen ottaja saa 15 kuukauden kuluttua irtisanoutumisesta, eläke ei kyseiseltä ajalta kerry ja saman alan työpaikkaan ei saa sen 12 kuukauden aikana työllistyä.Äitini sai tänään potkut. Saa valita joko kuuden kuukauden irtisanomisajan tai eropaketin 26000€. Se summa on kuulemma vuoden palkka. No se onkin lähellä vuoden 2009 palkkaa, koska hän oli suurimman osan vuodesta lomautettuna. 2008 hän tienasi 39000. Siitä vähennetään "ennakonpidätys ja sairaanhoitomaksu". Mikä on tuo sairaanhoitomaksu? Äitini on ollut noin vuoden sairauslomalla.
Ei tuo irtisanomisajanpalkkakaan varmaan kovin paljon ole, kun ei ole töissä ollut lähes puoleentoistavuoteen. Onko jollain kokemusta noista eropaketeista? Tuona normaalina irtisanomisaikana voisi käyttää vielä firman sairasvakuutusta, joka olisi myös aika iso hyöty. Täällä mietitään nyt keneltä näistä voisi kysyä. Ei ainakaan luottamusmieheltä. Joka tapauksessa äiti saa sairauslomaa jatkossakin niin paljon kuin haluaa.
Ehkä kannattaa kuitenkin kysyä vasta siinä vaiheessa, kun on itse varmuudella kuivilla.Kuulosti kyllä kevyeltä kusetukselta toi paketti. Ja eikä saisi mukamas mistään kysyä että kannataisko ottaa :nope::nope:
Tuosta kannattais jo kysäistä vaikka työnantajapuolen järjestöltä, että saako tollaisia paketteja kyseisellä uhkailulla edes tarjota.
Joo tietysti.Ehkä kannattaa kuitenkin kysyä vasta siinä vaiheessa, kun on itse varmuudella kuivilla.