kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
Juuh, mun IP-osoite ei kelpaa.Mesessä ei ole ollut ongelmia lain. Hyvin pelasi kun kokeilin viimeksi eilen ehtoosta.
Juuh, mun IP-osoite ei kelpaa.Mesessä ei ole ollut ongelmia lain. Hyvin pelasi kun kokeilin viimeksi eilen ehtoosta.
:thumbfh:Alkoholintuonnin aikarajoituksen (20 h) voimaantulon sekä passin ja viisumin lisäksi vaaditun venäläisten kirjavan lupalappukäytännön vuoksi matkustajamäärä laski n.40 % vuonna 1997.
Koit Thunderistisen hetken.Täähän meni ihan hyvin. Kaivoin tupakat housujen taskusta, jotka kaivoin roskiksesta.. Sen tiedän miksi ne housut olin sinne heittänyt, mutta notta.
Tekstitetty videopuhelu?Odottelen puhelua, jota ei KUULU!
Minua ei puhelun odottelu ole KOSKAAN estänyt vessan menemistä. Sen sijaan 2 tuntia myöhässä oleva vieras on aiheuttanut aika vitusti närää ja kaikenlaisia muitakin oireita.Nyt se tuli ja pääsen vessaan! ->
Sen asian olen elämästä oppinut, että noissa tilanteissa se puhelu tulee satavarmasti sillon ku istuu pöntöllä.Minua ei puhelun odottelu ole KOSKAAN estänyt vessan menemistä. Sen sijaan 2 tuntia myöhässä oleva vieras on aiheuttanut aika vitusti närää ja kaikenlaisia muitakin oireita.
Eihän tuo nykypäivänä enää mikään ongelma ole.Sen asian olen elämästä oppinut, että noissa tilanteissa se puhelu tulee satavarmasti sillon ku istuu pöntöllä.
a) Sen muuten kuulee luurin toisessa päässä, kun täällä istutaan kaakelieriössä. Aina ei halua tätä tietoa soittajan korviin.Eihän tuo nykypäivänä enää mikään ongelma ole.
a) kännykän voi ottaa mukaan vessaan
b) kännykkä tallettaa soittajan numeron ja voi soittaa heti takaisin, jos ei pöntöltä halua puhua
"Hei miun pitää nyt lopettaa kun rupeen pyyhkii persettä. Mie rakastan sinnuu" oli sellainen lause, joka aikaansai lievää hilpeyttä kuultuna intin vessassa viereisestä kopista.a) Sen muuten kuulee luurin toisessa päässä, kun täällä istutaan kaakelieriössä. Aina ei halua tätä tietoa soittajan korviin..
Jaa teillä oli oikein kopit ja varmaan pullamössöäki aamupalalla."Hei miun pitää nyt lopettaa kun rupeen pyyhkii persettä. Mie rakastan sinnuu" oli sellainen lause, joka aikaansai lievää hilpeyttä kuultuna intin vessassa viereisestä kopista.