Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Voi vittu. Kattelin tsygessä tunnin miten alle 50cm päässä vatkasi nuoren urheilijatyttösen pyöreä ja kiinteä takapuoli kireissä Adidaksen trikoissa. Oisin yltäny nuolaseen makiaa paikkaa. Helposti. Tuuppasi vielä tunnin alussa sitä pyörää taaksepäin, hollille. En valita, ei sillä.
Uutusleffa Viattomuuden Uhrit, makuuni namuja ja punkkua..mmm...:ahem:
Jotenkin tuli sellainen fiilis, että NouHau oli tuollainen viattomuuden uhri. Ei se urheilijatyttönen varmaan tahallaan sillä tavalla toiminut vaan silkkaa viattomuuttaan.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jotenkin tuli sellainen fiilis, että NouHau oli tuollainen viattomuuden uhri. Ei se urheilijatyttönen varmaan tahallaan sillä tavalla toiminut vaan silkkaa viattomuuttaan.
Vitut. Tahallista oli. Tuli puolityhjään saliin, mä takarivissä ja suoraan eteen. Ja mikään olento maan päällä ei tiedosta sitä tarkemmin kuin nainen, että miltä ja mistä päin milloinkin näyttää. Se on naisen luonto. Seksuaalista häirintää oli.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18407
Sais alkaa sitä lunta tulemaan niin pääsi ajelee Arctic Catilla.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Vitut. Tahallista oli. Tuli puolityhjään saliin, mä takarivissä ja suoraan eteen. Ja mikään olento maan päällä ei tiedosta sitä tarkemmin kuin nainen, että miltä ja mistä päin milloinkin näyttää. Se on naisen luonto. Seksuaalista häirintää oli.
Jospa lukee näitä foorumin viestejä ja tunnisti sut tuosta avatarkuvasta ja ajatteli kokeilla mitä kirjoitat tänne suorituksestaan. Joka tapauksessa toiminnan viattomuus joudutaan siis sulkemaan pois (eli olit pelkkä uhri :(, jaksamisia).
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jospa lukee näitä foorumin viestejä ja tunnisti sut tuosta avatarkuvasta ja ajatteli kokeilla mitä kirjoitat tänne suorituksestaan. Joka tapauksessa toiminnan viattomuus joudutaan siis sulkemaan pois (eli olit pelkkä uhri :(, jaksamisia).
Luultavasti näin, eikä mulla muuten tytön takamusta vastaan mitään ole mutta vaatii aikaa että saa mielenrauhansa takaisin. Eikä saa sittenkään.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Melkein paskoin oikeasti housuun tänään. Onneksi olin kotona enkä esim. ajelemassa autolla.

Lääkkeet pistäneet vähän kierroksia alakertaan :dunno:
 
Ylös