Tulikin tehtyä aaltoja 3150 metrin verran. Sakke ui kilsan. Hyvä veto siltä.Lähdetään uimaan.
Näit samalla ensimmäistä kertaa mitä itte olet siguusi kirjoittanut?Tulikin tehtyä aaltoja 3150 metrin verran. Sakke ui kilsan. Hyvä veto siltä.
Olin forumilla ilman loggausta ja näin sigut, joita en yleensä näe. En kyllä menetä mitään. Hyvä ominaisuus forumilla, että ne saa piiloon. Toisilla näyttää sigu olevan pidempi kuin viesti.
Etkö sitten perruutakkaan?Pakitanpas autoni pian parkkiruudusta ja lähden toviksi ajelemaan. En aio peräyttää koko matkaa, vain muutaman metrin. Koira on autoni perätilassa. Tätä ilmoitusta en peruuta. :dunno:
Äännetään kahdella tai puolellatoista ärrällä, mutta kirjoitetaan yhdellä. :wink:Etkö sitten perruutakkaan?
Fingerporissa oli juttua perätilasta muutamia aikoja sitten. Mutta ei siitä sen enempätä, ettei kirkosta eroaminen taas kiihdy.Koira on autoni perätilassa.
Forumin foliohatut osasivat toki aavistaa tämän.Olen muuten saanut luotettavalta taholta tietää, että Jarla todellakin lukee forumin vapaata.
Vois vaihtaa johonkin kilometrin pituiseen ja isolla fontilla vielä.:ahem:Näit samalla ensimmäistä kertaa mitä itte olet siguusi kirjoittanut?
Taitaa olla tuo sujuvasti ketjusta toiseen vailla omaa identiteettiä surffaava hahmo Jarna.Nyt sitten päälle armoton savustaminen, mikä on Jarlan nimimerkki.
Savustus suoritettu onnistuneesti. FW08:asi hyökkäsi aiheen kimppuun, kuin sika limppuun. Eli tarve oli varjella omaa salaista identiteettiään. Jupla on löytynyt. Lukitaan ja arkistoidaan.Taitaa olla tuo sujuvasti ketjusta toiseen vailla omaa identiteettiä surffaava hahmo Jarna.
Kyllä. Nyt kun kaikki luulevat minun olevan Jarla, salainen identiteettini säilyy ikuisesti.Savustus suoritettu onnistuneesti. FW08:asi hyökkäsi aiheen kimppuun, kuin sika limppuun. Eli tarve oli varjella omaa salaista identiteettiään. Jupla on löytynyt. Lukitaan ja arkistoidaan.