Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Lähdetään uimaan.
Tulikin tehtyä aaltoja 3150 metrin verran. Sakke ui kilsan. Hyvä veto siltä.

Olin forumilla ilman loggausta ja näin sigut, joita en yleensä näe. En kyllä menetä mitään. Hyvä ominaisuus forumilla, että ne saa piiloon. Toisilla näyttää sigu olevan pidempi kuin viesti.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tulikin tehtyä aaltoja 3150 metrin verran. Sakke ui kilsan. Hyvä veto siltä.

Olin forumilla ilman loggausta ja näin sigut, joita en yleensä näe. En kyllä menetä mitään. Hyvä ominaisuus forumilla, että ne saa piiloon. Toisilla näyttää sigu olevan pidempi kuin viesti.
Näit samalla ensimmäistä kertaa mitä itte olet siguusi kirjoittanut?:eek:

Nyt kauppaan ruokaa hakemaan.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Pakitanpas autoni pian parkkiruudusta ja lähden toviksi ajelemaan. En aio peräyttää koko matkaa, vain muutaman metrin. Koira on autoni perätilassa. Tätä ilmoitusta en peruuta. :dunno:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Yllättävän hyviä juttuja tuo vääntää jos niistä edes osankin täältä ammentaa.
Nyt sitten päälle armoton savustaminen, mikä on Jarlan nimimerkki.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Ystävällisen oloinen vanhempi rouva yritti saada tuossa meikäläisen kuuntelemaan illalla jonkun amerikkalaisen evankelistin puhetta paikallisessa seurakunnassa. Kieltäydyin kohteliaasti.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Haha, Gere osti kaljaa ja ruoka juttuja, mie menin pakkaamaan ostoksia. Myyjä, mua nuorempi poika kysyi multa paperit.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Taitaa olla tuo sujuvasti ketjusta toiseen vailla omaa identiteettiä surffaava hahmo Jarna.
Savustus suoritettu onnistuneesti. FW08:asi hyökkäsi aiheen kimppuun, kuin sika limppuun. Eli tarve oli varjella omaa salaista identiteettiään. Jupla on löytynyt. Lukitaan ja arkistoidaan.

Edit: Jupla? JUPLA? Mistä toi nyt pomppas? Jarlaahan tässä etsittiin.
 
Viimeksi muokattu:

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Savustus suoritettu onnistuneesti. FW08:asi hyökkäsi aiheen kimppuun, kuin sika limppuun. Eli tarve oli varjella omaa salaista identiteettiään. Jupla on löytynyt. Lukitaan ja arkistoidaan.
Kyllä. Nyt kun kaikki luulevat minun olevan Jarla, salainen identiteettini säilyy ikuisesti.
 
Ylös