Olga
.
Oho. Ei kuitenkaan hallin kattoon nostettu? :wink:Il Tempo Gigante. Toisella foorumilla.
Oho. Ei kuitenkaan hallin kattoon nostettu? :wink:Il Tempo Gigante. Toisella foorumilla.
Nyt jäin miettimään, että mitä niille lapsille videotykiltä näytät..ja miksi puolisosi olisi pitänyt heittää lapset kouluun, kun sinäkin olit sinne matkalla?Puoliso makaa kipeänä kotona, joten minä heitän kakarat kouluun kaupunkiin. Jään sinne samalla töihin, eli tietsikka ja videotykki mukaan.
Amatoori alkoholistin perusvirhe. Eli tuo miettiminen. Siis en ollut menossa kaupunkiin kuin vasta klo 11 koulutusta antamaan. Videotykilla en kakaroille nayta mitaan. Opiskelijoille mahtavia powerpointtiesityksia, joita tassa just vasaan.Nyt jäin miettimään, että mitä niille lapsille videotykiltä näytät..ja miksi puolisosi olisi pitänyt heittää lapset kouluun, kun sinäkin olit sinne matkalla?
Jäähyttäneet, eivät jäädyttäneet. Mistään Han Solo tapauksesta ei siis ole kyse.Oho. Ei kuitenkaan hallin kattoon nostettu? :wink:
Se oli katos minun murrejuttuni. Kainuulainen sanoo jäähdyttämistä jäähyttämiseksi, kun dee on niin vaikea ääntää. Tiesin juttusi juonen, mutta kunhan kiusasin. :wink:Jäähyttäneet, eivät jäädyttäneet. Mistään Han Solo tapauksesta ei siis ole kyse.
Mikäs toi tommone o ku ei osaa ees reetä sanoo?Se oli katos minun murrejuttuni. Kainuulainen sanoo jäähdyttämistä jäähyttämiseksi, kun dee on niin vaikea ääntää. Tiesin juttusi juonen, mutta kunhan kiusasin. :wink:
Vois ollakin muuten ihan hyvä penaltti käyttöönotettavaksi moderaattorien arsenaaliin. Viikon karboniittikylpy voisi viilentää anuspuukkojunkkarinkin temperamenttia kivasti.Jäähyttäneet, eivät jäädyttäneet. Mistään Han Solo tapauksesta ei siis ole kyse.
Siinä sitä nyt kiusataan mun satakuntalaisjuurista forumtuttavaani. Jos nyt et heti tuota lopeta, niin alan kirjoitella tänne Rauman Giälellä, joka sisältää riittävästi d- ja g-kirjaimia.Se oli katos minun murrejuttuni. Kainuulainen sanoo jäähdyttämistä jäähyttämiseksi, kun dee on niin vaikea ääntää. Tiesin juttusi juonen, mutta kunhan kiusasin. :wink:
Sanktiona astetta paria pahempi kuin Voima.Siinä sitä nyt kiusataan mun satakuntalaisjuurista forumtuttavaani. Jos nyt et heti tuota lopeta, niin alan kirjoitella tänne Rauman Giälellä, joka sisältää riittävästi d- ja g-kirjaimia.
Riippuu Voiman puolesta. Pimeä puoli on pahimmillaan aika rankkaa.Sanktiona astetta paria pahempi kuin Voima.
Älä aliarvioi Raumangiälen voimaa.Riippuu Voiman puolesta. Pimeä puoli on pahimmillaan aika rankkaa.
Varo, ettei käy kuten Petteri Iivoselle. Siltä katkesi kieli, kun liikaa vingutti!Siinä sitä nyt kiusataan mun satakuntalaisjuurista forumtuttavaani. Jos nyt et heti tuota lopeta, niin alan kirjoitella tänne Rauman Giälellä, joka sisältää riittävästi d- ja g-kirjaimia.