Troy
Well-known member
Yep! That is the plan!Varttia vaille viisi kaikki sitten teeveen ääreen jännittämään suomipoikien menestystä mäkihypyssä.
Yep! That is the plan!Varttia vaille viisi kaikki sitten teeveen ääreen jännittämään suomipoikien menestystä mäkihypyssä.
LoistavaaKoristelin LED-valoilla munakarvani. Vitusta joulukuusi.
Kenen vitusta meinasit joulukuusen kasvattaa? Tapahtuuko kasvattaminen ihan siementasolta asti?Koristelin LED-valoilla munakarvani. Vitusta joulukuusi.
Tänä jouluna ei tuu kuusta sisälle, sillä koira voi jyrsiä sitä.Koristelin LED-valoilla munakarvani. Vitusta joulukuusi.
No nyt alkoi tuo puomillaistutuspelleily.Vittu mihin kohtaan keksivät maikkarilla laittaa mainoskatkon PERKELE!
Sano sille rakille, että se on hurtta eikä majava.Tänä jouluna ei tuu kuusta sisälle, sillä koira voi jyrsiä sitä.
Tuskin uskois.Sano sille rakille, että se on hurtta eikä majava.
Minkä rotuinen jyrsijä teillä asuu?Tänä jouluna ei tuu kuusta sisälle, sillä koira voi jyrsiä sitä.
Kääpiopinseri, seitsemän kuukautinen.Minkä rotuinen jyrsijä teillä asuu?
Terhakkaan näköinen olento.Kääpiopinseri, seitsemän kuukautinen.
Kyllä hänellä on puruluita ynnä muita mutta hän välillä saattaa mennä kun silmä välttää jyrsimään jotain huonekalua esim, aika rasittava koira tavallaan.Terhakkaan näköinen olento.
Hommatkaa sille evääksi halkoja, tenniskenkiä ja puruluu, niin säästyy kuusi.
Ai että ajattelit oikein yllyttää väkeäPffffff. Suihku oli sitten hieman rikki. Gere oli ilmeisesti tpittanut sen. Nyt se sitte suihkutteli ympäri seiniä. Keksikää mulle jotain tekemistä.
Toivottavasti seuraavalla viikolla sieltä joku sopiva Herra Isoherralle sitten sopii. Ettei ne kaikki työnhakijat nyt vaan olisi sitä vittu mitä skeidaa ihmisiä. Muutoinhan joudut heittäytymään martyyriksi ja tekemään kaiken taas itse!Olen haastatellut neljää työnhakijaa tällä viikolla.
Vittu mitä skeidaa.
Yksi on silmiinpistävän rauhaton sielu, toista ei kiinnosta pätkääkään, yksi on niin yli-innokas, ettei housuissaan meinannu pysyä ja samaan aikaan täysin ammattitaidoton, yksi on pysynyt 5 aiemmassa työsuhteessaan 2... 7 kk kussakin.
Oikea tähteiden ylivuotoputki tuli avattua työpaikkailmoituksella.
Ensi viikolla 2 haastattelua sovittuna. Kai paikkaa joku täyspäinenkin/ sovelias hakee vielä.
Sitähän tässä jalat pöydällä odotellaan! :frank:Toivottavasti seuraavalla viikolla sieltä joku sopiva Herra Isoherralle sitten sopii. Ettei ne kaikki työnhakijat nyt vaan olisi sitä vittu mitä skeidaa ihmisiä. Muutoinhan joudut heittäytymään martyyriksi ja tekemään kaiken taas itse!
Muistit kai myös ilmoittaa koko 50 ihmisen porukalle että ovat tähteitten ylivuotoputkesta ja vitunmoista skeidaa. Muistithan sinä! Ihan täällä näin, tosin merkityksettömässä ketjussa.Sitähän tässä jalat pöydällä odotellaan! :frank:
Oikeesti, edellisellä kerralla reilun 50 hakemuksen joukossa oli tasan yksi tehtävään soveltuva. Hänet myös palkkasin.
Muut hakivat paikkaa vailla ymmärrystä siitä, etteivät lainkaan soveltuneet tarjolla olleeseen itsenäiseen asiantuntijatehtävään.
Osoittaa melkosta kritiikittömyyttä itseä kohtaan.