Vellu
Kuninkaalleninen
Tylsää oli siis.Ehjin nahoin palattu TKK-vierailulta.
Tylsää oli siis.Ehjin nahoin palattu TKK-vierailulta.
Kantsii ottaa ilman paineita ja jos ei muuten, niin lääkäri määrää niitä sinisiä sitten.Myös hydrauliikkaletku ei ole toivotulla tavalla pelittänyt.
Ei ole tarvetta käyttää.Kantsii ottaa ilman paineita ja jos ei muuten, niin lääkäri määrää niitä sinisiä sitten.
Olekkos. Minut on tasan kerran forumilla ymmärretty oikein ja se tapahtui Tsuhnan toimesta eilen. Tämä valitettava oikeinymmärrys johti heti hulabaloohon, joka oli valitettavaa.Lopetan keskustelun tästä aiheesta tähän, koska minua ei nähtävästi ymmärretä oikein. Pitäkää nostimenne.
Vähän riitti kommervenkkiä ennen kuin pääsi edes sisään rakennukseen, mutta muutoin noin.Tylsää oli siis.
Viime maaliskuun alkupuolella tajusin yhden juttus jetsulleen oikein. Vittuillakseni kuitenkin vastasin väärin.Olekkos. Minut on tasan kerran forumilla ymmärretty oikein ja se tapahtui Tsuhnan toimesta eilen.
Olen kiitollinen, että näin teit. Herkkä omakuvani ei kestä systemaattista oikeinymmärrystä.Viime maaliskuun alkupuolella tajusin yhden juttus jetsulleen oikein. Vittuillakseni kuitenkin vastasin väärin.
Hauska yhteensattuma. :thumbup: Munkin isällä on kaveri, joka on vetänyt joskus viinaa.Isä sanoi aikoinaan että hänen kaveri oli nähnyt ufoja ja heidän aluksen, se oli kuulemma hänen pihaan yöllä laskeunut. Sitten myöhemmin oli siitä kehuskellut kylillä, mutta kukaan ei kyllä uskonut hänen puheita.
Minun isällä ei oo kavereita. Se vaan kirjottelee johonkin nettiforumille.Hauska yhteensattuma. :thumbup: Munkin isällä on kaveri, joka on vetänyt joskus viinaa.
Terve poika.Minun isällä ei oo kavereita. Se vaan kirjottelee johonkin nettiforumille.
No ilmankos se onkin kahveelle ja kaljalle pyytänyt.Terve poika.
Oltais vähän juteltu.No ilmankos se onkin kahveelle ja kaljalle pyytänyt.
Jäi mietityttämään, että millainen alus niillä ufoilla oli?kaveri oli nähnyt ufoja ja heidän aluksen.
Kävin, mutta vaikutti tyhjältä lain.Nyt Tsuhna ja toleranssisiipi mitä pikimmin tänne näin.