kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
Ei oo tapana ottaa, valmiiksi käytettyä.Salettiin oisit päässy haaskalle, mutta olokoot nyt sitte.
Saatan pistää sen silti.
Ei oo tapana ottaa, valmiiksi käytettyä.Salettiin oisit päässy haaskalle, mutta olokoot nyt sitte.
Saatan pistää sen silti.
Vittu täällä on Ace kakkonen. Ei kelpaa kuin puhtaat naiset.Ei oo tapana ottaa, valmiiksi käytettyä.
ESA!Ei oo tapana ottaa, valmiiksi käytettyä.
Kummatkin kelpaa mutta itse näin kokemattomana, mielummin ottaisin kokemattoman.Vittu täällä on Ace kakkonen. Ei kelpaa kuin puhtaat naiset.
En aijo koskaan kysyä tuonlaista, jos päätät kysyä niin sit et saa ainakaan naista (jotain häneltä). (Jos hän itse sen tahtoo kertoa että on neitsyt, niin se on OK)Mutta kunnioitettava harrastus Kurskilla kyllä. Minulla ei riittäisi kantti kysyä "onhan tää sun eka kerta?" Ja potkasta pellolle jos ei ole.
Mulle ei oikein tämä logiikka aukea.Etkö mieluummin ottaisi naista joka osaa hommansa ja opettaisi myös sinut kunnon panomieheksi?Kummatkin kelpaa mutta itse näin kokemattomana, mielummin ottaisin kokemattoman.
Jos ne oli neitseellisesti syntyneitä? Ootko koskaan tullu kysyneeks?Mikäköhän dyykkari minäkin olen, kun otin naisen jolla oli 2 lasta jo valmiiksi?
Tai B-rapusta tulleita?:eek!::eek!::eek!:Jos ne oli neitseellisesti syntyneitä? Ootko koskaan tullu kysyneeks?
Tuonlainen nainen olisi juuri täydellinen.Mulle ei oikein tämä logiikka aukea.Etkö mieluummin ottaisi naista joka osaa hommansa ja opettaisi myös sinut kunnon panomieheksi?
Niin tai jos itse jo osaa niksit ja nippelit ynnämuut, niin ottaan neitsyeen ja opettaa sen itse?Mulle ei oikein tämä logiikka aukea.Etkö mieluummin ottaisi naista joka osaa hommansa ja opettaisi myös sinut kunnon panomieheksi?
Kostox!Miks mun koneen kello väittää että kello on 8
Tuossa on hyviä ja huonoja puolia.Mikäköhän dyykkari minäkin olen, kun otin naisen jolla oli 2 lasta jo valmiiksi?