Yllättävän pieni kaistale tuo ydinvoima.Maailman energiankulutus[/U]
Yllättävän pieni kaistale tuo ydinvoima.Maailman energiankulutus[/U]
Ei se kokonaisenergiasta oo häävi siivu, sähköntuotannossa sitte vähä enämpi. Olikohan 17%.Yllättävän pieni kaistale tuo ydinvoima.
Eduskunnassakaan ei säteile yhtään.Yllättävän pieni kaistale tuo ydinvoima.
Se oli kattonut illan Vares leffan!Pyryf;1633560Yllätys oli jokseenkin suuri sanoi:Mitä vittua[/I]" oli viestin ainoa sisältö ja lähettäjänä kukapa muukaan kuin Kouvotsvoni.
Vähemmästäkin on henkirikoksia tehty.
Ja se jos mikä on katoava luonnonvara.Yllättävän pieni kaistale tuo ydinvoima.
Tästä tulikin mieleeni, että Lapissa joillakin Neste Oilin asemilla myydään arktista dieseliä, joka kestää pakkasta talvilaatua paremmin.Itsehän jätin täksi päiväksi suunnitellun tuntien autossa istumisen myöhäisempään ajankohtaan. Aamun, yli kolmenkympin pakkaset pistivät miettimään tankissa olevan dieselin viskositeettia. Tein mahdollisimman lyhyen siirtymän paikkakunnassa ja majoituksessa.
Juu, arktinen talvilaatu taitaa olla suodatettavissa pitkälle yli kolmenkympin pakkasessa. Mun auton tankissa on varmaan tavallista talvinaftaa, joka alkaa mahdollisesti olla jäykkää -30 °C:elciuksessa.Tästä tulikin mieleeni, että Lapissa joillakin Neste Oilin asemilla myydään arktista dieseliä, joka kestää pakkasta talvilaatua paremmin.
Kyse ei siis ollut sattumasta!Löin sormeeni rikkoessani hasselpähkinän kuorta.
Ei ilmeisesti kuitenkaan sattunu tarpeeksi, koska löin vielä toisenkin kerran. Nyt sattu.
Eikös toi kropsu oo peruna karjalaisittain?.Olin setämiehen kanssa syömässä. Syötiin jossain vaiheessa kropsua. Hyvä tietää sekin.
Olihan se kokemus tämäkin opiskella myyntimateriaaleja joita on itse tehnyt.Kävinpähän sopimassa töihinpaluusta.
On meinaan ensimmäinen kerta eläissäni kun olen omatoimisesti alentunut ylimmästä henkilöstä alimmaksi.
Huomenna paluu hanttihommiin vailla huolen häivää.
Korjasitko kouluttajaa "Ei materiaalien luoja tätä noin ajatellut"Olihan se kokemus tämäkin opiskella myyntimateriaaleja joita on itse tehnyt.