Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
Mihin kaikki aina katoaa yhtäkkiä? htäkkiä? täkkiä? äkkiä? kkiä? kiä? iä? ä? ?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Perkeleenkö raktori siihen nyt tuli kurnuttamaan pihaa lumettomaksi. Keskellä yötä.

Ei vaineskaan, hyvä homma, notta lumityöt hoituvat.

Pääsevät ihmiset aamulla töihin.
Ne on jonkun mielestä aina väärään aikaan. Liian aikaisin, just yhtä aikaa, liian myöhään jne. Nauti siitä, että pääset töihin ajoissa!
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Aika härskiä peliä pelaa nuo kaikki TV ja kaapelioperaattorit, Elisa, plusTV, Welho, .... Aina kun on ollut jonkun edukkaan sopimuksen määrä päättyä, sieltä vaan jatkuu laskun tulemista ja sinne soittaessa väittävät että lasku on aiheellinen. Turhaa selvittämistä aina ja yhtäkään mokomaa laskua en ole vielä joutunut maksamaan, kun tilatessa olen aina tarkistanut asian että siitä ei sitten todellakaan enää tarvii maksaa. Mut ilmeisesti se kannattaa vedättää tuolleen ja joku aina erehtyy maksamaan, menee oikein kaavan mukaan koko kusetusjärjestelmä.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18411
Aika härskiä peliä pelaa nuo kaikki TV ja kaapelioperaattorit, Elisa, plusTV, Welho, .... Aina kun on ollut jonkun edukkaan sopimuksen määrä päättyä, sieltä vaan jatkuu laskun tulemista ja sinne soittaessa väittävät että lasku on aiheellinen. Turhaa selvittämistä aina ja yhtäkään mokomaa laskua en ole vielä joutunut maksamaan, kun tilatessa olen aina tarkistanut asian että siitä ei sitten todellakaan enää tarvii maksaa. Mut ilmeisesti se kannattaa vedättää tuolleen ja joku aina erehtyy maksamaan, menee oikein kaavan mukaan koko kusetusjärjestelmä.
Ei ne joskus lopetat sitä vaikka sinne soittaisi, Viasat paketti oli hankala tapaus sillä inttivät kaikkea viimeiseen saakka mutta Canalin purkaminen onnistui hyvin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Eipä sitten näy Utube tällä koneella (uusi mulle). On liian vanha versio Flash playeristä, enkä pysty sitä päivittämään.:eek:

Kiiteltyjä olkoon kaikki firman, suojatut, koneet.:thumbfh:
 
Ylös