maradona
Resistive User
Nyt vasta palasit elävien kirjoihin salmarin jäljiltä?Huomenia.
Nyt vasta palasit elävien kirjoihin salmarin jäljiltä?Huomenia.
Tuossa lisää naisia karvoineen samalla teemalla.Soi päässä aikuisen naisen sävel, mutta sanat menee "karvainen nainen mä oon..."
Riisut sen mekon pois, laitat pilkkihaalarit päälle ja kuuntelet traktorimusiikkia niin kyllä se siitä.Soi päässä aikuisen naisen sävel, mutta sanat menee "karvainen nainen mä oon..."
Taipui. Töiltä ei voi välttyä.Ihan kohtsillään palkkaneuvottelut vol. 3. Kori kaljaa mukaan ja nyt testataan pomon turnauskestävyys. Kyllä sen selkä taipuu aamuyöstä!
Lähti se pois riittävällä vastamelulla. *pyörähtelee*Riisut sen mekon pois, laitat pilkkihaalarit päälle ja kuuntelet traktorimusiikkia niin kyllä se siitä.
Miten sulla noin niinku muuten menee?Ennen kuin joku kysyy niin: ihan hyvin!
Mitä toi värikoodaus tarkoittaa?Tuollaisen sain sitten tänään väsättyä. Kertaalleen piti alottaa uudestaan, koska *Inkscape*. Vituttaa kun tuo fontti vaihtu ja nuo tekstien asettelu meni ihan päin helvettiä, kun olin ne sillä toisella fontilla saanut ihan kohdilleen.
Wikipediaan, tietty.
Kiitos tuestasi. Olen painiskellut näiden asioiden kanssa ennenkin. Olin joskus kesätöissä isossa tehtaassa, jossa työpäivän aikana tuli vastaan useita kymmeniä työkavereita. Eihän sitä pirullakaan muistanut ketä on jo sinä päivänä tervehtinyt. Siinä oli aina vaarana, että morjenstaa samaa henkilöä kahdesti saman päivän aikana ja menee hyvä moro hukkaan.Ihan sympaattinen ja taistelutahtoa nostattava tarina.
Salmarilla ei ollut osuutta asiaan. Join sitä vain kahden paukun verran.Nyt vasta palasit elävien kirjoihin salmarin jäljiltä?
Myös taisteluvirettä nostattava!Ihan sympaattinen ja taistelutahtoa nostattava tarina.
Arvasin että joku tulee sanomaan tuosta. Ja ihan aiheesta kyl.Myös taisteluvirettä nostattava!
NI!Arvasin että joku tulee sanomaan tuosta. Ja ihan aiheesta kyl.
Ekke Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing Zow Zing!
Ekke Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing Zow Zing!