WebSlave
Trackman
Mode kaipaa roitavaa?Turhan hiljaista täällä.
Mode kaipaa roitavaa?Turhan hiljaista täällä.
Tai vaihtoehto olut. Huomenna pitäisi hönkäillä, niin ei toinna.Mode kaipaa roitavaa?
Itse voisin kyl ajatella myös nukkumaan menemistä mutta en taida mennä, heräsin jotain klo: 4:00 ja eilen nukkumaan menin jo siinä klo18 jälkeen :O.Jos olisi tilaisuus, niin nukkumaan menisin vielä toviksi, jos toiseksikin.
Kerta se ois ensimmäinenkin kun Vesi olisi kuivaa.Vesi on märkää.
"Haluaa" tietää miten onnistuit tekemään sen makuista evästä.Onnistuin tekemään takapuolen makusta mössöä :yuck:.
Aina olen miettänyt miltäköhän maistuvat, mutta en kyllä aijo maistaa. (karamelliltä?)
Hmmm. Miltäköhän veden kanssa kokonaisena nieltävät lääkkeet yleensä maistuu Ei varmaan miltään.Aina olen miettänyt miltäköhän maistuvat, mutta en kyllä aijo maistaa. (karamelliltä?)
Terveisin nimimerkillä "Kokemuksen syvä rintaääni"Hmmm. Miltäköhän veden kanssa kokonaisena nieltävät lääkkeet yleensä maistuu Ei varmaan miltään.
Joo... eiku siis enhän mä noita kun Cial.. eiku siisTerveisin nimimerkillä "Kokemuksen syvä rintaääni"
Kyllä ainakin jotkut lääkkeet maistuvat imelältä, esim yhdet munuaislääkkeet.Hmmm. Miltäköhän veden kanssa kokonaisena nieltävät lääkkeet yleensä maistuu Ei varmaan miltään.
No mulla ei edes rintaäänellä, mutta kukapa niitä huvikseen popsii.Terveisin nimimerkillä "Kokemuksen syvä rintaääni"
Noita kyllä syödään "huvikseen". Tai ainakin sen kuvitellaan siihen päätyvänNo mulla ei edes rintaäänellä, mutta kukapa niitä huvikseen popsii.
No niin, ymmärsin .Noita kyllä syödään "huvikseen". Tai ainakin sen kuvitellaan siihen päätyvän
Cityn parin vuoden takainen juttu viihdekäyttäjistä.Noita kyllä syödään "huvikseen". Tai ainakin sen kuvitellaan siihen päätyvän
No vedäpä itse Ironman-kisa harjoittelemati. Saattaa muustakin kuin pumpusta ottaa.No yliannostusta ei kannata ainakaan ottaa.