Varmaan kyseisessä ruokalajissa oli kinkkua tai jotain muuta kankkua."Haluaa" tietää miten onnistuit tekemään sen makuista evästä.
Toinen maailma. :idea: Jotain tulossa?
Joo, toi on aina merkki Jumalalta .Pikkarit repes vessakäynnillä. Aika lähteä kotiin.
Minulle ilmoitettiin, jotta olen maksanut 90€ liikaa vedestä (ei ole naista lutraamassa), suoraveloitus ja kaikkea...kattoo tuleeko itselleni ilmoitus, jotten olekaan maksanut miinusveloitustani, karhukirjein varustettuna toki.Opiskelija-asuntosäätiö ilmoitti ensin että olen maksanut vuokrani kahteen kertaan ja palauttivat toisen maksusuoritteen minulle.
Tänään sitten tuli karhukirje kotiin kun en ole maksanut vuokraa.
Meinaa närvetä tämmöinen apinointi.
Ne kannattaa riisua, ennen kuin täräyttää jöötiä tulemaan.Pikkarit repes vessakäynnillä. Aika lähteä kotiin.
No kylläpä sitä nyt hienostellaan, laadidaa. On kuule aina pursotettu jööti housuun ja sinne se pursotetaan vastakin :frank:.Ne kannattaa riisua, ennen kuin täräyttää jöötiä tulemaan.
Kuten vanha sanonta sanoo: Kukin kakkaa tyylillään.:frank:No kylläpä sitä nyt hienostellaan, laadidaa. On kuule aina pursotettu jööti housuun ja sinne se pursotetaan vastakin :frank:.
Saako siitäkin nykyään tyylipisteitä? :doubtful:Kuten vanha sanonta sanoo: Kukin kakkaa tyylillään.:frank:
Ei ainakaan paljoa, kun aina tullaan tasajalkaa.Saako siitäkin nykyään tyylipisteitä? :doubtful:
Tosimies kakkaa etunojassa ja tekee lopuksi telemarkit.Ei ainakaan paljoa, kun aina tullaan tasajalkaa.
Mitkä oli tuulifaktorit?Tosimies kakkaa etunojassa ja tekee lopuksi telemarkit.