Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Huomenta.
Huomenta.
Huomenta.Huomenta.
Hyvää huomenta.Huomenta.
Jos ei auto kestä -17 pakkasta, niin akku entinen tai sitten auto kuraa.Jaahas, työkalut käteen tänään ja rakentamaan/asentamaan.
Ihan mukavaa vaihtelua.
Ja pakkasta on Oulussa -17 astetta. Mahtaako auto käynnistyä?
Voin minä klickit pois jättää tukasta, jottei moista vaikutelmaa enää tule.Kouvo vaikuttaa joltain runkkarilta.
Yhdellä rumpalilla nousi klicki tukkaan. On se kone.Voin minä klickit pois jättää tukasta, jottei moista vaikutelmaa enää tule.
*pärät kläsh*Yhdellä rumpalilla nousi klicki tukkaan. On se kone.
Kuulostaa Turengilta."No. Minä sisustan, kirjoitan, luen ja viilaan kynsiäni. Yleisintä taitaa olla pillurallin ajaminen ja keskikaljan juominen." Näin erään kaupungin menovinkeistä kysyessäni.
Onko Turenki Suomen Turku?Kuulostaa Turengilta.
Kuulemma LÄÄKKEET tehoa tähän vaivaan. Loppuu vainoharhaisuus mielipide-lääkkeitten myötä.Valomerkkejä jaellaan ahkerasti tänään. Ties monettako kertaa sähköt poikki. FSB jumalauta! Itäakentit sammuttelee niitä, kostoksi kun joutuvat selvinpäin olemaan. Touho joi lonkerot, kansainvälisen selkkauksen aiheutti.. ei ole hyvä tämä.
Jos akku ei kestä +15 asteen lämpötilaa, niin sitten se ainakin on rikki. Nimim. kokemusta.Jos ei auto kestä -17 pakkasta, niin akku entinen tai sitten auto kuraa.