Vielä kymmenen viestiä tänään ni ei tuu sitten niitä jälkipuheita.Huvikseenhan kaikki muutkin täällä kai lähinnä kommentoivat? Tietojeni mukaan tällä hetkellä ei fyysisen väkivallan uhalla pakoteta postaamiseen kuin paria forumistia.
No haluan vain kertoa sillä että en käytä alhoholia, en mitään sen enempää ja ymmärrän että jotkut voivat luulla että ylistelisin sitä itsessäni.Niin, mutta ymmärrätkö monesti mainitsemasi absolutismin tuntuvan joistain korostamiselta? En sano että sä teet sitä tahallaan,mutta ymmärrät kai jos jotkut näin ajattelee?
Puhis ja Timanfaya.Ketkä sun suosikit on täällä vapaalla, jos täälläkin kaikki johtuu vaan vääristä suosikeista?
En minä ketään lajittele, että kuka on suosikki tai inhokki.Ketkä sun suosikit on täällä vapaalla, jos täälläkin kaikki johtuu vaan vääristä suosikeista?
Se on tullut jo selväksi,niin mitäs jos lopettaisit asiasta mainitsemisen? Mäkin lupaan olla dissaamatta Alonsoa kolme ekaa kisaa.No haluan vain kertoa sillä että en käytä alhoholia, en mitään sen enempää ja ymmärrän että jotkut voivat luulla että ylistelisin sitä itsessäni.
Don't let your mouth write a check that your ass can't cash.Se on tullut jo selväksi,niin mitäs jos lopettaisit asiasta mainitsemisen? Mäkin lupaan olla dissaamatta Alonsoa kolme ekaa kisaa.
Meinasin eka luvata koko kautta,mutta toi kolme kisaa taitaa olla maksimi.Sekin tekee varmasti tiukkaa.Don't let your mouth write a check that your ass can't cash.
Pyryf: 8 :thumbup:
No niin eihän sitä tarvitsisi mainita ja ei niihin tartte tietenkään takaisin mitään kommenttia heittää jos toinen vaikka jotain dissaiskin.Se on tullut jo selväksi,niin mitäs jos lopettaisit asiasta mainitsemisen? Mäkin lupaan olla dissaamatta Alonsoa kolme ekaa kisaa.
Ekoista testeistä jos selvitään kunnialla läpi ni hyvä on.Meinasin eka luvata koko kautta,mutta toi kolme kisaa taitaa olla maksimi.Sekin tekee varmasti tiukkaa.
Meinasin eka luvata koko kautta,mutta toi kolme kisaa taitaa olla maksimi.Sekin tekee varmasti tiukkaa.
En usko, että edes ekojen testien lehdistötilaisuudesta selvitään.Ekoista testeistä jos selvitään kunnialla läpi ni hyvä on.
Kolme kisaa.Testeistä en sanonut mitään. Ei toi kurski tunnu vaan suostuvan.:frown:Ekoista testeistä jos selvitään kunnialla läpi ni hyvä on.
Ei niin, koska:Ei toi kurski tunnu vaan suostuvan.:frown:
5Kurskilla on pahanlaatuinen obsessiivinen absolutismi kehittymässä.
Kyllä minä suostuin.Ei toi kurski tunnu vaan suostuvan.:frown:
ei kuitenkaan parsaa?Skumi toikissa alkaa olemaan niin hyvä meno , että pitää kaivaa sipsipussi ja olutta esille
Sitäkin löytyisi keiton muodossa , mutta meno kuihtui siellä jo ennen kuin sain kattilan tulille.ei kuitenkaan parsaa?
Pikaisen vilkaisun perusteella siellä kiistellään kumpi on parempi: Schumi vai Häkä. Mitenkä mulla on sellanen muistikuva, että kyseisen aiheen tiimoilta on tällä foorumilla joskus aiemminkin sanan säilää väännetty :doubtful:Skumi toikissa alkaa olemaan niin hyvä meno , että pitää kaivaa sipsipussi ja olutta esille
Sori. Mulla loppu draivi vääntää taas samasta aiheesta "uskovaisten" kanssa.Sitäkin löytyisi keiton muodossa , mutta meno kuihtui siellä jo ennen kuin sain kattilan tulille.
Eikun siellä keskustellaan siitä, että saako sellaista mielipidettä ilmaista, että Schumi ei olekaan kaikkien aikojen paras.Pikaisen vilkaisun perusteella siellä kiistellään kumpi on parempi: Schumi vai Häkä. Mitenkä mulla on sellanen muistikuva, että kyseisen aiheen tiimoilta on tällä foorumilla joskus aiemminkin sanan säilää väännetty :doubtful: